Miksi kierrokset eivät nouse kylmänä?Oli kone kylmä tai kuuma niin pysyvät sitkeästi siin 750 kieppeillä.Tarttis löytää vika.. :?: :?: :roll:
M40 ongelma.
Collapse
X
-
Re: M40 ongelma.
Originally posted by nahisMiksi kierrokset eivät nouse kylmänä?Oli kone kylmä tai kuuma niin pysyvät sitkeästi siin 750 kieppeillä.Tarttis löytää vika.. :?: :?: :roll:
-
Itellä on kans n 750 mut eikös tuo ole ihan normaali käyntinpeus :?:
Comment
-
Originally posted by nahisSiis nousee mutta ei tyhjäkäynnillä.kylmänä tyhjäkäynti on noin alhainen.
Miksi ne pitäisi saada ylemmäs? Paljonko tyhjäkäynti on lämpimänä?
Comment
-
Eiks lisäilmaluisti pidä ne kierrokset aina vakiona (750rpm) kaasulläpän ollessa kiinni!!
Vaikka lisäät kuormitusta kierrokset pysyvät samassa.
Niin ja jos se bensa haisee tulee luultavasti haprastuneesta letkusta lisäilmaluitin tai imusarjan alta> noin 5cm pituiset 8mm sisämitaltaan olevat letkut. Vaihtoon joudut irroittamaan imusarjan yläosan.
Comment
-
letkut
Niin ja jos se bensa haisee tulee luultavasti haprastuneesta letkusta lisäilmaluitin tai imusarjan alta> noin 5cm pituiset 8mm sisämitaltaan olevat letkut. Vaihtoon joudut irroittamaan imusarjan yläosan.
Ei tarvitse ottaa, saa hyvin vaihdettua ottamalla irti vain kaasuläppäsysteemin...
Comment
-
"Position One, Position One"
Punainen miesten voimisteluauto
BMW 328i Coupe -97 | ex. BMW 328i Cab -95 | ex. BMW 320i -03 | ex. BMW 325i Coupe -93 | ex. BMW 316 -88 mit M40B18
Comment
-
Mulla M40 käy kylmänä heti startin jälkeen 1100 kierroksen kieppeillä about 2 minuuttia. Sitten putoo tuonne 800 kiekan kieppeille. Jos kaasuttelee käynnistyksen jälkeen kerran pari niin kiekat tippuu nopeemmin.
Comment
-
Originally posted by Wanha BemariMulla M40 käy kylmänä heti startin jälkeen 1100 kierroksen kieppeillä about 2 minuuttia. Sitten putoo tuonne 800 kiekan kieppeille. Jos kaasuttelee käynnistyksen jälkeen kerran pari niin kiekat tippuu nopeemmin.
Comment
Comment