Elikkäs käytin luetuttamassa auton vikakoodit ja selvittämässä mikä mätti kun auto lähtee lämpimänä käyntiin huonosti mutta kylmänä ihan ok.
Vikakoodien luvun jälkeen selvis et Rail paine on alhainen ----> ohivirtaus mittauksessa selvis että 2 suutinta vuotaa ohi.
niin käväs vaan mielessä et millanen tekniikka noissa suuttimissa oikein on et onko mahdollista et ne on tukossa vaan et vois kokeilla jotain moottorin puhistus litkua ja Pa suodattimen vaihtoa ennen kuin rupee suuttimia vaihtamaan melko arvokkaita tuntuivat olevan.
Rail paine kuulemma nousee hitaasti ja kun lastua olivat käyttäneet irti niin Rail paine oli noussut ilman lastua vielä hitaammin.
osaisko joku asiantunteva kertoo et mitteekä tossa vois kokeilla ennen kuin rupee suuttimien vaihtoon.
Autohan oli 525 DA vm.2003
Kiitoksia.
Vikakoodien luvun jälkeen selvis et Rail paine on alhainen ----> ohivirtaus mittauksessa selvis että 2 suutinta vuotaa ohi.
niin käväs vaan mielessä et millanen tekniikka noissa suuttimissa oikein on et onko mahdollista et ne on tukossa vaan et vois kokeilla jotain moottorin puhistus litkua ja Pa suodattimen vaihtoa ennen kuin rupee suuttimia vaihtamaan melko arvokkaita tuntuivat olevan.
Rail paine kuulemma nousee hitaasti ja kun lastua olivat käyttäneet irti niin Rail paine oli noussut ilman lastua vielä hitaammin.
osaisko joku asiantunteva kertoo et mitteekä tossa vois kokeilla ennen kuin rupee suuttimien vaihtoon.
Autohan oli 525 DA vm.2003
Kiitoksia.
Comment