Announcement

Collapse
No announcement yet.

m21 turbotimer ongelma.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • alaska
    Bimmer Fanatic
    • Aug 2009
    • 595
    • PKS

    m21 turbotimer ongelma.

    pa siirtopumpulle menevät johdot musta,ruskeavalkoinen ja ruskea vihreä
    ruskeavalkoinen on ilmeisesti pumpulle menevä plussa, muut maadoituksia/pa anturi?? korjatkaa jos korjattavaa ei tässä vielä kaikki mutta mites sitten sähköinen syöttöpumppu tietoa väreistä? :think:think
    Hitsaus hommat (kardaanit,putket,yms) -0400878681
  • alaska
    Bimmer Fanatic
    • Aug 2009
    • 595
    • PKS

    #2
    jelppiä jos joku osaa auttaa
    Hitsaus hommat (kardaanit,putket,yms) -0400878681

    Comment

    • Luntti
      2Wheel Driver
      • Jul 2003
      • 5021
      • Yka

      #3
      Niin siis oletko asentamassa turbotimeria? Vai mitä olet tekemässä? Otsikkooon viitaten.
      Jos olet, niin sama kai mitä johtoja syöttöpumpulla on, koska timeri asennetaan virtalukon johtoihin.

      Siirtopumpulle paksuimmat johdot taitaa olla + ja -.
      Loput mittarille, kai?
      Last edited by Luntti; 19-01-2011, 07:38.

      Comment

      • alaska
        Bimmer Fanatic
        • Aug 2009
        • 595
        • PKS

        #4
        Originally posted by Luntti View Post
        Niin siis oletko asentamassa turbotimeria? Vai mitä olet tekemässä? Otsikkooon viitaten.
        Jos olet, niin sama kai mitä johtoja syöttöpumpulla on, koska timeri asennetaan virtalukon johtoihin.

        Siirtopumpulle paksuimmat johdot taitaa olla + ja -.
        Loput mittarille, kai?
        olen asentamassa ja ongelma nyt on se että en saa pumppua sammumaan :think siirtopumpulle menee nyt virta niin kauan kun timerissä on asetettu aika mutta kun syöttöpumppu sammuu auto ei luonnollisesti enään käy.. ja tottakai vaikuttaa syöttöpumpun johdot koska virtalukon kauttahan niidenkin on pakko mennä :think siirtopumpunkin johdot menevät :think:think jeesatkaa ken osaa

        edittinä vielä sen verran että siis siirtopumpulle oli samat värit niin itse pumpussa kuin virtalukon päädyssä ja nyt kun olen siihen laittanut virrat ja käynyt kaikki muut johdot läpi hyppylangalla ei skulaa uskon että muutamaan paikkaan pitää vielä saada jatkuvaa virtaa että auto pysyisi käynnissä avaimenpois otettua ja sammuisi määritetyn ajan kuluttua :think
        Last edited by alaska; 19-01-2011, 11:33.
        Hitsaus hommat (kardaanit,putket,yms) -0400878681

        Comment

        • W-Baum
          Bimmer Enthusiast
          • Oct 2003
          • 1422
          • Kaustinen

          #5
          autohan näyttää olevan vielä sähköpumpulla? Tuossahan vielä boksi ohjaa tuota moottoria, jolloin myös ddm-releelle pitäisi tuo timeri haaroittaa, helpoimmalla pääset kun siihen virtalukon johtoihin tuon kytket. toimii homma vielä sittenkin kun asennat mekaanisen pumpun.
          E30 /// 318i M-technik 2 cabrio
          E36 /// M3
          E61 /// 535d M-sport touring

          Comment

          • Janzki
            Bimmer Enthusiast
            • Aug 2005
            • 4947
            • Lohja

            #6
            Niin virtalukkoonhan nuo yleensä kytketään..Heh.
            Sähköposti.
            IG: janzki_

            Comment

            • Luntti
              2Wheel Driver
              • Jul 2003
              • 5021
              • Yka

              #7
              Mikä tuossa on sitten ongelma?
              Virtalukon johdot esiin. Mittailet mihin tulee jännite kun virta päällä.
              Yleensä joku paksumpi johto.
              Siihen timeri. Timerin kytkentä ohjeen mukaan.
              Ja Timeri pitää virtoja päällä sen verran kun on annettu aika.
              Eikös tuo noin mene?

              Comment

              • peto2
                BTCF Member
                • Jan 2007
                • 8262
                • Järvikylä (Nakkila)

                #8
                Originally posted by Luntti View Post
                Mikä tuossa on sitten ongelma?
                Virtalukon johdot esiin. Mittailet mihin tulee jännite kun virta päällä.
                Yleensä joku paksumpi johto.
                Siihen timeri. Timerin kytkentä ohjeen mukaan.
                Ja Timeri pitää virtoja päällä sen verran kun on annettu aika.
                Eikös tuo noin mene?
                eikös :think

                ei pitäisi sekaantua mihinkään muuhun kuin siihen virtalukkoon
                F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
                ex:
                E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
                Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
                Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
                Nakkaa privaa jos tarvetta.

                Comment

                • Luntti
                  2Wheel Driver
                  • Jul 2003
                  • 5021
                  • Yka

                  #9
                  Originally posted by peto2 View Post
                  eikös :think

                  ei pitäisi sekaantua mihinkään muuhun kuin siihen virtalukkoon
                  Niin minustakin.
                  Ennen muinoin sisävaloviiveistäkin näitä rakennettiin.

                  Comment

                  Working...
                  X
                  😀
                  🥰
                  🤢
                  😎
                  😡
                  👍
                  👎