Eli kysyisin liittyykö varsinaisen kaasuläpän edessä oleva toinen ''kaasuläppä'' jotenkin luistonestoon? Nyt on pari kertaa käynyt niin että asc:n valo on jäänyt mittaristoon ajossa palamaan eikä lähde napista pois --> moottori tehoton. Huomasin sattumalta vian ollessa päällä että tämä toinen ''kaasuläppä'' oli jäänyt panttiin melkein kiinni asentoon?? pieni tönäisy ja läppä kolahti auki asc valo sammui ja taas mennään 
Kiinnostaisi vaan tietää että miten tuo asc toimii ja muutenkin ratkaista miksi se läppä jumittuu kiinni asentoon ja estää imuilman pääsyn koneeseen.. Rasittava ominaisuus varsinkin kun se vie 80% moottoritehoista
Niin ja auto on e34 530iA -92

Kiinnostaisi vaan tietää että miten tuo asc toimii ja muutenkin ratkaista miksi se läppä jumittuu kiinni asentoon ja estää imuilman pääsyn koneeseen.. Rasittava ominaisuus varsinkin kun se vie 80% moottoritehoista

Niin ja auto on e34 530iA -92
Comment