Säähän se seppä oot kattoppa kuva tarkemmin eli tuossa vasemman puoleisessa pitäisi saada tuo iso hammaskehä nousemaan niin sanotusti ylöspäin... Saako "speicerillä" tuon planeettapyörän uppoamaan tuohon syvenpään?.
-Sampo
Oho, niinpä olikin. No mutta sorvaa tuosta välityksestä ja lukon päätylevystä molemmista vähäsen pois niin kyllähän tuo hammaskehä tuon verran nousee, lieneehän noita nyt tehty?
Oho, niinpä olikin. No mutta sorvaa tuosta välityksestä ja lukon päätylevystä molemmista vähäsen pois niin kyllähän tuo hammaskehä tuon verran nousee, lieneehän noita nyt tehty?
Joo sitten tulee hyvä se onnistuu varmaan kympilleen??? joo varmaan helpoin on hakea tuohon sopiva välitys löytyi näennäisellä korvauksella kiitoksia Kannus/Kokkola harrastajille!.
Joo sitten tulee hyvä se onnistuu varmaan kympilleen??? joo varmaan helpoin on hakea tuohon sopiva välitys löytyi näennäisellä korvauksella kiitoksia Kannus/Kokkola harrastajille!.
-Sampo
Miksei tulisi hyvää kympilleen? Helpoinhan on varmasti bolt-on osat ettiä, mutta onhan se varmasti sorvaamallaki tehtävissä, tästä naapuristaki löytyy yks lukkoperä johon jouduttu välityksestä johtuen sovittamaan...
Joo sitten tulee hyvä se onnistuu varmaan kympilleen??? joo varmaan helpoin on hakea tuohon sopiva välitys löytyi näennäisellä korvauksella kiitoksia Kannus/Kokkola harrastajille!.
Miksei tulisi hyvää kympilleen? Helpoinhan on varmasti bolt-on osat ettiä, mutta onhan se varmasti sorvaamallaki tehtävissä, tästä naapuristaki löytyy yks lukkoperä johon jouduttu välityksestä johtuen sovittamaan...
Eikä sitä tarvitse saada kympilleen, tietysti parempi jos onnistuu mutta hammaskosketuksen joutuu kuitenkin säätämään.
Eikä sitä tarvitse saada kympilleen, tietysti parempi jos onnistuu mutta hammaskosketuksen joutuu kuitenkin säätämään.
Mitähän jokkis miehiä täällä pyörii??? totta helevetissä se pitää saada kympilleen suoraan!. Ja jos saatana niitä välityksiä saa käytännössä ilman niin kannattaako niitten kanssa kauan asua lukekaa nyt s****na ennen kuin vastaatte jotain fiksua!.
Mitähän jokkis miehiä täällä pyörii??? totta helevetissä se pitää saada kympilleen suoraan!. Ja jos saatana niitä välityksiä saa käytännössä ilman niin kannattaako niitten kanssa kauan asua lukekaa nyt s****na ennen kuin vastaatte jotain fiksua!.
-Sampo
Mikäs sinun ongelma on ? Tottakai se pitää suoraan saada mutta tuo 7,x mm. mikä on tuossa kuvassa erotuksena ei ole kympilleen. Saatana huutele täällä kun et ymmärrä mitä luet. Dille.
Mikäs sinun ongelma on ? Tottakai se pitää suoraan saada mutta tuo 7,x mm. mikä on tuossa kuvassa erotuksena ei ole kympilleen. Saatana huutele täällä kun et ymmärrä mitä luet. Dille.
Koita nyt hyvä ihminen ymmärtää että planeetta pöyrän tason pinnasta pitäisi sorvata niin siitä ei missään nimessä saa tulla veippaava eli lukko yksikköä pyöriteltäsessä välys ei saa olla muuttuva... jos tiedät asiasta ja olet noita sorvannut/simmannut kerrotko mahdollisesti kuinka kiinnittäisit moisen kapineen pakkaan suoraan jotta saat kympilleen veippaamattoman siitä.. Jokainen saatana osaa ottaa mitan käteen ja kahtoa satkulleen tuon paljonko siitä pitää ottaa pois mutta kuka kellottaa sen pakkaan kympilleen saati saa pysymään sorvauksen ajan kiinni hollillaan pakassa... jotta hammasvälys/kosketus ei muuttuisi!!!!
Ymmärsikö Dillekin viimein mistä puhutaan tee pari niin tajuat!.
Enpä mitenkään pysty kuvittelemaan, että oikea ammattimies ei tuota pystyisi sorvaamaan toleranssien mukaan. :think
Soita Särkikoskelle (040 - 547 28 71) ja kysäse siltä noista välityksistä, luulisin että sieltä tulee oikea vastaus nopeampaa kuin täältä ja hermoja menettämättä.
1436 voittoa 1628 päivässä. 4,5 vuodessa voitto joka ikinen päivä, vaikka ei olisi ollut kilpailupäiväkään. Revi siitä. Siihen asti kun E34 tekee saman, E30 on kuningas.
Pinjoni ei liiku kiristämällä sen laipan pulttia, ainoastaan laakereiden esijännitys muuttuu. Jos sulla on sama rataspari menossa paikalleen eri tasauspyörästöyksikön kanssa, ei muutu kuin hammasvälys, itse kosketus on sama kun välys on kohdallaan.
Varmasti sen sais sorvattua, mutta ei noissa orkkishiluissa ainakaan ole sitä materiaalia niin paljoa että sitä lähtis hevillä sorvailemaan montaa milliä, aikalailla viimeinen keino pitäis olla kun sopiviakin saa helposti...
Pinjoni ei liiku kiristämällä sen laipan pulttia, ainoastaan laakereiden esijännitys muuttuu. Jos sulla on sama rataspari menossa paikalleen eri tasauspyörästöyksikön kanssa, ei muutu kuin hammasvälys, itse kosketus on sama kun välys on kohdallaan.
Varmasti sen sais sorvattua, mutta ei noissa orkkishiluissa ainakaan ole sitä materiaalia niin paljoa että sitä lähtis hevillä sorvailemaan montaa milliä, aikalailla viimeinen keino pitäis olla kun sopiviakin saa helposti...
Hirveet herneetkö se nyt veti tuommosesta . Ei kai täälä oo kukaan väittänykkään ettei olis järkevämpää ettiä oikee välitys, vaan todettiin vaan että ammattilainen sen sorvannee tuon muutaman hassun millin kohilleen jos tarvis ...
Terät on saatanan lujalla.. pinta on varmasti aivan helvetin kovaa. induktiokarkastu niin sisältä voi olla pehmeempää mutta kyllä kuluu teriä.. kyllä sen sorviin kiinni saa. satkulleenkin suoraan.
Koita nyt hyvä ihminen ymmärtää että planeetta pöyrän tason pinnasta pitäisi sorvata niin siitä ei missään nimessä saa tulla veippaava eli lukko yksikköä pyöriteltäsessä välys ei saa olla muuttuva... jos tiedät asiasta ja olet noita sorvannut/simmannut kerrotko mahdollisesti kuinka kiinnittäisit moisen kapineen pakkaan suoraan jotta saat kympilleen veippaamattoman siitä.. Jokainen saatana osaa ottaa mitan käteen ja kahtoa satkulleen tuon paljonko siitä pitää ottaa pois mutta kuka kellottaa sen pakkaan kympilleen saati saa pysymään sorvauksen ajan kiinni hollillaan pakassa... jotta hammasvälys/kosketus ei muuttuisi!!!!
Ymmärsikö Dillekin viimein mistä puhutaan tee pari niin tajuat!.
Että sellasta
-Sampo
tunnin kun sitä kiinnittelee siihen niin saa kyllä vähä kokemattomampikin sorvari. itse VP:tä sorvasin ekan kerran ja tasapainotukseen pistin niin 6,5mm ja 2mm syvä reikä oli vain tehty. mutta se olikin valurauta pyörä joten kyllä tuon saa sorvattua kun siinähän tuossa oli kyse.
Comment