Moron!
Elikkä tarina olis seuraavanlainen:
-Moottorin lämmöt pyöri noin 78°c
-Hain marmoritiskiltä uuden päätermarin 88°c (auto ajalta ennen egr-termaria) ja vaihdoin sen
-Lämmöt eka koeajolenkillä n.90°c (20km, kelissä -5°c)
-Ja seuraavana päivänä hiihtolomalle, ekat 350km lämmöt n.93°c ja viimeset 50km n.98°c
-kabiinin puskee niin lämmintä kuin haluaa
-Eilen ihmettelin ja huomasin ettei alavesiletku lämpene laisinkaan, onko nyt niin että uus termari jupatissa, vai onko ilmaus jäänyt puolitiehen? En ole vielä ilmannut uudestaan.
-Mikä on moottorin "kriittinen lämpötila jolloin ajaminen täytyy keskeyttää?
Nyt esitetyissä lämmöissä suuntaa antava lämpömittari on koko ajan kesikiviivan päällä +-viisarillinen max.
Lämmöt katottu salavalikosta.
Auto 530dat -00 boksi katolla, kulutus tullessa 6.3l/100km
Eli tärkeintä tässä olis nyt tietää se lämpötila milloin pistän vilkun tienposkeen, ettei kansipahvi hajoo.
Ps.Kaikki 32mm kiintoavaimet ovat kotona...
Elikkä tarina olis seuraavanlainen:
-Moottorin lämmöt pyöri noin 78°c
-Hain marmoritiskiltä uuden päätermarin 88°c (auto ajalta ennen egr-termaria) ja vaihdoin sen
-Lämmöt eka koeajolenkillä n.90°c (20km, kelissä -5°c)
-Ja seuraavana päivänä hiihtolomalle, ekat 350km lämmöt n.93°c ja viimeset 50km n.98°c
-kabiinin puskee niin lämmintä kuin haluaa
-Eilen ihmettelin ja huomasin ettei alavesiletku lämpene laisinkaan, onko nyt niin että uus termari jupatissa, vai onko ilmaus jäänyt puolitiehen? En ole vielä ilmannut uudestaan.
-Mikä on moottorin "kriittinen lämpötila jolloin ajaminen täytyy keskeyttää?
Nyt esitetyissä lämmöissä suuntaa antava lämpömittari on koko ajan kesikiviivan päällä +-viisarillinen max.
Lämmöt katottu salavalikosta.
Auto 530dat -00 boksi katolla, kulutus tullessa 6.3l/100km
Eli tärkeintä tässä olis nyt tietää se lämpötila milloin pistän vilkun tienposkeen, ettei kansipahvi hajoo.
Ps.Kaikki 32mm kiintoavaimet ovat kotona...
Comment