100 on hyväksytty ja itsellä oli 207. Menee tällä viikolla johdon-nokkaan, mutta onko täällä kellään arvauksia missä kusee? Voiko nokka-akselin anturi aiheuttaa ton tai yleensä mikään anturi? Itse en tainnut konetta käyttää tarpeeksi kuumaksi kun ajoin katsastuskonttoriin, voisiko se aiheuttaa ton? Entä sytytystulpat? Öljyt?
m52b28 hc arvot persiillään
Collapse
X
-
olen törmännnyt samaan e36:sen kohdalla muutaman kerran. Aina on auttanut sama lääke, yli 5000rpm motariajoa pikkuvaihteella ja sieltä suoraan mittaamaan uudestaan. Eli katit kunnolla kuumaksi.Last edited by Samee; 29-03-2011, 06:46.E30 325i Cabriolet M-Tech2 ´91 M52 projekti
E30 316 4d '89
E36 M3 Coupe '93
F30 318d '13
Ex e21:316´81 e30:325´89, 316i´88, 316i´89, 318i´89, 320i´86 e34:M5´90 e36:328i Touring M-Sport ´96 e38:740iA ´94 E39 530da Touring '00 e91: 320d ´06 M-Sport
Comment
-
-
Leima tuli!
Kävin siis kruisailemassa noin vartin verran pienillä vaihteilla kierrokset jossain 4000-4500 ja hc:t tippui entisestä 207:stä 44:ään.
Katsastusmies vaan ihmetteli ja sanoi että "mitä sä teit, joutuko jotain isompaakin remppaa oikeen?"ex: BMW E38 735iA -97
ex: MB W211 E200CDI -03
ex: BMW E39 530d ///M-Sport -99
ex: BMW E39 528iA -96
ex: MB W126 300SE -89
ex: BMW E34 525iAT -95
ex: BMW E36 316iA -91
Comment
-
-
^ Hyvin mahdollista. Ei mikään kovin iäkäs kaveri ollut se joka ekalla kerralla ne mittasi. Kaasua sekin antoi mutta ei silloin vaan riittänyt.ex: BMW E38 735iA -97
ex: MB W211 E200CDI -03
ex: BMW E39 530d ///M-Sport -99
ex: BMW E39 528iA -96
ex: MB W126 300SE -89
ex: BMW E34 525iAT -95
ex: BMW E36 316iA -91
Comment
-
-
Originally posted by Night-Wind View Post^ Hyvin mahdollista. Ei mikään kovin iäkäs kaveri ollut se joka ekalla kerralla ne mittasi. Kaasua sekin antoi mutta ei silloin vaan riittänyt.
Comment
-
Comment