Announcement

Collapse
No announcement yet.

m52b28 hc arvot persiillään

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Night-Wind
    Bimmer Enthusiast
    • Sep 2006
    • 1534
    • 02

    m52b28 hc arvot persiillään

    100 on hyväksytty ja itsellä oli 207. Menee tällä viikolla johdon-nokkaan, mutta onko täällä kellään arvauksia missä kusee? Voiko nokka-akselin anturi aiheuttaa ton tai yleensä mikään anturi? Itse en tainnut konetta käyttää tarpeeksi kuumaksi kun ajoin katsastuskonttoriin, voisiko se aiheuttaa ton? Entä sytytystulpat? Öljyt?
    ex: BMW E38 735iA -97
    ex: MB W211 E200CDI -03
    ex: BMW E39 530d ///M-Sport -99
    ex: BMW E39 528iA -96
    ex: MB W126 300SE -89
    ex: BMW E34 525iAT -95
    ex: BMW E36 316iA -91
  • Night-Wind
    Bimmer Enthusiast
    • Sep 2006
    • 1534
    • 02

    #2
    Sen verran vielä, että tuo oli siis joutokäynnillä. Kierroksilla oli arvot normaalit.
    ex: BMW E38 735iA -97
    ex: MB W211 E200CDI -03
    ex: BMW E39 530d ///M-Sport -99
    ex: BMW E39 528iA -96
    ex: MB W126 300SE -89
    ex: BMW E34 525iAT -95
    ex: BMW E36 316iA -91

    Comment

    • jr66
      Bimmer Enthusiast
      • Apr 2006
      • 16464
      • Asikkala

      #3
      Imuvuoto, niin pieni että kierroksilla ei sotke seoksia liikaa.

      Comment

      • MikkoÄr
        BTCF Member
        • Aug 2007
        • 170
        • Nokia

        #4
        Itsellä viimeksi hc korkealla, 4000-5000rpm käyttö muutaman minuutin ajan ja tippui.
        2ZR-FXE

        Comment

        • Samee
          BTCF Member
          • Mar 2006
          • 888
          • Valkeakoski

          #5
          olen törmännnyt samaan e36:sen kohdalla muutaman kerran. Aina on auttanut sama lääke, yli 5000rpm motariajoa pikkuvaihteella ja sieltä suoraan mittaamaan uudestaan. Eli katit kunnolla kuumaksi.
          Last edited by Samee; 29-03-2011, 07:46.
          E30 325i Cabriolet M-Tech2 ´91 M52 projekti
          E30 316 4d '89
          E36 M3 Coupe '93
          F30 318d '13

          Ex e21:316´81 e30:325´89, 316i´88, 316i´89, 318i´89, 320i´86 e34:M5´90 e36:328i Touring M-Sport ´96 e38:740iA ´94 E39 530da Touring '00 e91: 320d ´06 M-Sport

          Comment

          • Night-Wind
            Bimmer Enthusiast
            • Sep 2006
            • 1534
            • 02

            #6
            Jaaha no sitähän miäkin. Ei tainnut ees olla kone lämmin kun ajoin konttorille, kateista puhumattakaan.
            ex: BMW E38 735iA -97
            ex: MB W211 E200CDI -03
            ex: BMW E39 530d ///M-Sport -99
            ex: BMW E39 528iA -96
            ex: MB W126 300SE -89
            ex: BMW E34 525iAT -95
            ex: BMW E36 316iA -91

            Comment

            • Night-Wind
              Bimmer Enthusiast
              • Sep 2006
              • 1534
              • 02

              #7
              Leima tuli!

              Kävin siis kruisailemassa noin vartin verran pienillä vaihteilla kierrokset jossain 4000-4500 ja hc:t tippui entisestä 207:stä 44:ään.

              Katsastusmies vaan ihmetteli ja sanoi että "mitä sä teit, joutuko jotain isompaakin remppaa oikeen?"
              ex: BMW E38 735iA -97
              ex: MB W211 E200CDI -03
              ex: BMW E39 530d ///M-Sport -99
              ex: BMW E39 528iA -96
              ex: MB W126 300SE -89
              ex: BMW E34 525iAT -95
              ex: BMW E36 316iA -91

              Comment

              • MikkoK
                Bimmer Fanatic
                • Sep 2007
                • 748
                • Oulu

                #8
                Jotenki tulee sellanen vaikutelma, että katsastusmies ei oo nyt ollut oikeen ammattitaitonen. Mulla oli sama m52b28 -koneessa ja kun arvot ei asettunu niin äijä anto kunnolla jengaa jonku aikaa, mittas uuestaan ja totesi että arvot ok.

                Comment

                • Night-Wind
                  Bimmer Enthusiast
                  • Sep 2006
                  • 1534
                  • 02

                  #9
                  ^ Hyvin mahdollista. Ei mikään kovin iäkäs kaveri ollut se joka ekalla kerralla ne mittasi. Kaasua sekin antoi mutta ei silloin vaan riittänyt.
                  ex: BMW E38 735iA -97
                  ex: MB W211 E200CDI -03
                  ex: BMW E39 530d ///M-Sport -99
                  ex: BMW E39 528iA -96
                  ex: MB W126 300SE -89
                  ex: BMW E34 525iAT -95
                  ex: BMW E36 316iA -91

                  Comment

                  • MikkoK
                    Bimmer Fanatic
                    • Sep 2007
                    • 748
                    • Oulu

                    #10
                    Originally posted by Night-Wind View Post
                    ^ Hyvin mahdollista. Ei mikään kovin iäkäs kaveri ollut se joka ekalla kerralla ne mittasi. Kaasua sekin antoi mutta ei silloin vaan riittänyt.
                    Jes. Ite on kyllä tuon reissun jälkeen tullu käytyä kunnon lämmittelylenkki ennen konttorille menoa. Tälläkertaa ei ollu mitään mukisemista vaikka tulpat ja ilmansuodatin alkaa olemaan vaihtokunnossa.

                    Comment

                    Working...
                    X
                    😀
                    🥰
                    🤢
                    😎
                    😡
                    👍
                    👎