100 on hyväksytty ja itsellä oli 207. Menee tällä viikolla johdon-nokkaan, mutta onko täällä kellään arvauksia missä kusee? Voiko nokka-akselin anturi aiheuttaa ton tai yleensä mikään anturi? Itse en tainnut konetta käyttää tarpeeksi kuumaksi kun ajoin katsastuskonttoriin, voisiko se aiheuttaa ton? Entä sytytystulpat? Öljyt?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
m52b28 hc arvot persiillään
Collapse
X
-
olen törmännnyt samaan e36:sen kohdalla muutaman kerran. Aina on auttanut sama lääke, yli 5000rpm motariajoa pikkuvaihteella ja sieltä suoraan mittaamaan uudestaan. Eli katit kunnolla kuumaksi.Last edited by Samee; 29-03-2011, 07:46.E30 325i Cabriolet M-Tech2 ´91 M52 projekti
E30 316 4d '89
E36 M3 Coupe '93
F30 318d '13
Ex e21:316´81 e30:325´89, 316i´88, 316i´89, 318i´89, 320i´86 e34:M5´90 e36:328i Touring M-Sport ´96 e38:740iA ´94 E39 530da Touring '00 e91: 320d ´06 M-Sport
Comment
-
-
Leima tuli!
Kävin siis kruisailemassa noin vartin verran pienillä vaihteilla kierrokset jossain 4000-4500 ja hc:t tippui entisestä 207:stä 44:ään.
Katsastusmies vaan ihmetteli ja sanoi että "mitä sä teit, joutuko jotain isompaakin remppaa oikeen?"ex: BMW E38 735iA -97
ex: MB W211 E200CDI -03
ex: BMW E39 530d ///M-Sport -99
ex: BMW E39 528iA -96
ex: MB W126 300SE -89
ex: BMW E34 525iAT -95
ex: BMW E36 316iA -91
Comment
-
-
^ Hyvin mahdollista. Ei mikään kovin iäkäs kaveri ollut se joka ekalla kerralla ne mittasi. Kaasua sekin antoi mutta ei silloin vaan riittänyt.ex: BMW E38 735iA -97
ex: MB W211 E200CDI -03
ex: BMW E39 530d ///M-Sport -99
ex: BMW E39 528iA -96
ex: MB W126 300SE -89
ex: BMW E34 525iAT -95
ex: BMW E36 316iA -91
Comment
-
-
Originally posted by Night-Wind View Post^ Hyvin mahdollista. Ei mikään kovin iäkäs kaveri ollut se joka ekalla kerralla ne mittasi. Kaasua sekin antoi mutta ei silloin vaan riittänyt.
Comment
-
Comment