Announcement

Collapse
No announcement yet.

-87 vähäpäästöisen turbotus?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • -Dobermann-
    Bimmer Enthusiast
    • Oct 2002
    • 1021
    • Jyväskylä

    -87 vähäpäästöisen turbotus?

    Saanko turbotettua -87 325:sen e30:pin joka on merkattu VÄHÄPÄÄSTÖISEKSI?
  • mukko
    Bimmer Enthusiast
    • Jan 2003
    • 5965
    • Uleåborg

    #2
    Heikosti jollet saa sitä ei-vähäpäästöiseksi konttorilla. Kun kerran vastaavat suomiautot ovat ei-vähäpäästöisiä.
    -- Official member of BTCF-Sauna Team --

    Save the World, Fuck The Fuel Economy
    Vitut aerodynamiikasta, kuutiotuumat ratkaisevat!

    Comment

    • Doni
      Moderator
      • Sep 2004
      • 2842
      • Kyrsälä

      #3
      Kun kerran päästiin vähän aiheeseen, niin kysynkin.

      Eli mulla kans -87 325i. Ei vähäpäästöinen, ei kattia.

      Kun puhallan koneen, niin riittääkö että on todistus max 20% tehon noususta?
      Rengastyöt, Huollot, Korjaukset, Vikakoodit pääkaupunkiseudulla

      Comment

      • bemu2000
        Bimmer Enthusiast
        • Jul 2003
        • 17799
        • Jämsä

        #4
        Originally posted by Doni
        Kun kerran päästiin vähän aiheeseen, niin kysynkin.

        Eli mulla kans -87 325i. Ei vähäpäästöinen, ei kattia.

        Kun puhallan koneen, niin riittääkö että on todistus max 20% tehon noususta?
        katti täytyy laittaa...
        TA-Technix alustasarjat ja Japan Racing vanteet uudesta nettikaupasta!
        Vanteet edullisesti
        Nostureita ja rengaskoneita

        Comment

        • Doni
          Moderator
          • Sep 2004
          • 2842
          • Kyrsälä

          #5
          Originally posted by bemu2000
          Originally posted by Doni
          Kun kerran päästiin vähän aiheeseen, niin kysynkin.

          Eli mulla kans -87 325i. Ei vähäpäästöinen, ei kattia.

          Kun puhallan koneen, niin riittääkö että on todistus max 20% tehon noususta?
          katti täytyy laittaa...
          WHY? Kun ei sitä ole otteessakaan.
          Rengastyöt, Huollot, Korjaukset, Vikakoodit pääkaupunkiseudulla

          Comment

          • mukko
            Bimmer Enthusiast
            • Jan 2003
            • 5965
            • Uleåborg

            #6
            Originally posted by Doni
            Originally posted by bemu2000
            Originally posted by Doni
            Kun kerran päästiin vähän aiheeseen, niin kysynkin.

            Eli mulla kans -87 325i. Ei vähäpäästöinen, ei kattia.

            Kun puhallan koneen, niin riittääkö että on todistus max 20% tehon noususta?
            katti täytyy laittaa...
            WHY? Kun ei sitä ole otteessakaan.
            Olikohan se 6/87 (vai 9/87) jälkeen käyttöönotetuissa autoissa joihin on asennettu turbo niin pitää samaa tahtia myös asentaa katti. Ei sitä sinne otteeseen siltikään tule, pykälät vaan haluaa sen sinne.
            -- Official member of BTCF-Sauna Team --

            Save the World, Fuck The Fuel Economy
            Vitut aerodynamiikasta, kuutiotuumat ratkaisevat!

            Comment

            • Doni
              Moderator
              • Sep 2004
              • 2842
              • Kyrsälä

              #7
              Originally posted by muggo

              Olikohan se 6/87 (vai 9/87) jälkeen käyttöönotetuissa autoissa joihin on asennettu turbo niin pitää samaa tahtia myös asentaa katti. Ei sitä sinne otteeseen siltikään tule, pykälät vaan haluaa sen sinne.
              11/87 käyt.otettu auto mulla. Eli pitää olla katalysaattori jonka ei tarvitse toimia
              Rengastyöt, Huollot, Korjaukset, Vikakoodit pääkaupunkiseudulla

              Comment

              • bmw harrastelija
                BTCF Member
                • Oct 2004
                • 757
                • -

                #8
                Päästöt saa aina soviteltua , vaan ne LAPUT jotka MAKSAA ei oo kenellekkää hyväksi
                thought the block was good for 200, even 300 hp, but I never thought it would take 1000 horsepower."
                Alex von Falkenhausen

                Comment

                • mukko
                  Bimmer Enthusiast
                  • Jan 2003
                  • 5965
                  • Uleåborg

                  #9
                  Originally posted by bmw harrastelija
                  Päästöt saa aina soviteltua , vaan ne LAPUT jotka MAKSAA ei oo kenellekkää hyväksi
                  Vaan mitään lappuja ei tarvita kun auto ei ole vähäpäästöinen ennen turbotusta.
                  -- Official member of BTCF-Sauna Team --

                  Save the World, Fuck The Fuel Economy
                  Vitut aerodynamiikasta, kuutiotuumat ratkaisevat!

                  Comment

                  • -Dobermann-
                    Bimmer Enthusiast
                    • Oct 2002
                    • 1021
                    • Jyväskylä

                    #10
                    No mitenkäs ne laput saa sitten muutettua ei vähä päästöseksi? Voinko vaan astella konttorille ja pyytää uutta otetta ilman kyseistä vähintäänkin ikävää pränttiä otteessa? Minkälaisia lappuja pitää tällöin olla mukana?Auto tuotu saksasta keväällä, eikös veroja saa alas jos suostuu vähäpäästöisyyteen? Ainakin näin konttorilla tokaisivat äsken.

                    hmm.... liikaa kysymyksiä yhteen postaukseen. :?

                    Comment

                    • bemu2000
                      Bimmer Enthusiast
                      • Jul 2003
                      • 17799
                      • Jämsä

                      #11
                      Originally posted by -Dobermann-
                      No mitenkäs ne laput saa sitten muutettua ei vähä päästöseksi? Voinko vaan astella konttorille ja pyytää uutta otetta ilman kyseistä vähintäänkin ikävää pränttiä otteessa? Minkälaisia lappuja pitää tällöin olla mukana?Auto tuotu saksasta keväällä, eikös veroja saa alas jos suostuu vähäpäästöisyyteen? Ainakin näin konttorilla tokaisivat äsken.

                      hmm.... liikaa kysymyksiä yhteen postaukseen. :?

                      jos se on saksassa ollut vähäpäästöinen niin ei sitä vähäpäästöisyyttä voi täällä enää laillisesti poistaa... eli briefissä a sivulla oikeassa yläkulmassa toisella rivillä jos on joku numero esim. 03 joka tarkoittaa euro 1 vähäpäästöistä. jos siinä ei ole mitään numeroa, niin saa ei vähäpäästöiseks.
                      TA-Technix alustasarjat ja Japan Racing vanteet uudesta nettikaupasta!
                      Vanteet edullisesti
                      Nostureita ja rengaskoneita

                      Comment

                      • bmw harrastelija
                        BTCF Member
                        • Oct 2004
                        • 757
                        • -

                        #12
                        Vaiha suosiolla autoa Turhaa ressiä otat :lol:
                        thought the block was good for 200, even 300 hp, but I never thought it would take 1000 horsepower."
                        Alex von Falkenhausen

                        Comment

                        • -Dobermann-
                          Bimmer Enthusiast
                          • Oct 2002
                          • 1021
                          • Jyväskylä

                          #13
                          Originally posted by bmw harrastelija
                          Vaiha suosiolla autoa Turhaa ressiä otat :lol:
                          No osta pois?

                          Ei noita saksan lappuja oikein oo kun en ite tuota sieltä tuonut.

                          Comment

                          • -Dobermann-
                            Bimmer Enthusiast
                            • Oct 2002
                            • 1021
                            • Jyväskylä

                            #14
                            Soitin tuonne AKE:n ajoneuvotekniikan puhelinumeroon, sano äejä et jos pystyn todistamaan (maahantuoja?) että vm. -87 katillisessa ja katittomassa autossa ei oo muuta eroa kun katti, niin vähäpäästöisyyden vois poistaa otteesta, koska sillon myös se katiton versio täyttää päästöpykälän xxx.

                            Onko niillä muuta eroa ja mihin rimpautan että tuon lapun saan?

                            Comment

                            • bemu2000
                              Bimmer Enthusiast
                              • Jul 2003
                              • 17799
                              • Jämsä

                              #15
                              Originally posted by -Dobermann-
                              Soitin tuonne AKE:n ajoneuvotekniikan puhelinumeroon, sano äejä et jos pystyn todistamaan (maahantuoja?) että vm. -87 katillisessa ja katittomassa autossa ei oo muuta eroa kun katti, niin vähäpäästöisyyden vois poistaa otteesta, koska sillon myös se katiton versio täyttää päästöpykälän xxx.

                              Onko niillä muuta eroa ja mihin rimpautan että tuon lapun saan?
                              on niissä eroja...
                              TA-Technix alustasarjat ja Japan Racing vanteet uudesta nettikaupasta!
                              Vanteet edullisesti
                              Nostureita ja rengaskoneita

                              Comment

                              Working...
                              X
                              😀
                              🥰
                              🤢
                              😎
                              😡
                              👍
                              👎