Announcement

Collapse
No announcement yet.

kannentiiviste

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • AnakondaZ
    Newbiemmer
    • Mar 2004
    • 7
    • lappeenranta

    kannentiiviste

    tavan massatiiviste ei oikeen tunnu kestävän...
    kannattaako tilalle laittaa toisen lainen massatiiviste vai kuparitiiviste ?
    onko kellään tietoa onko konetiiviste lindgrenin massatiivisteet kestäviä ?
    miten kuparin saa pitämään, pitää tietty lämmittää mut käytättekö mitään aineita lisäksi ja mihinköhän momenttiin kupari pitäs kiristää.
  • ykä
    Bimmer Fanatic
    • Sep 2003
    • 478
    • Alaviirre

    #2
    tässäki olis varmaan kiva tietää mihin koneeseen tiivistettä etsit jos m10 niin elringin kynsitiiviste tai cometic tiiviste 8)
    Bmw 525 Td e61
    Bmw e34 535 Turbo



    EX :BMW E36 316i E30 325 Tic E30 320i E30 323i E30 325i E32 750ial

    -FatBoyRacing-

    Comment

    • tihuovin
      Bimmer Enthusiast
      • Dec 2003
      • 1422
      • Oulu

      #3
      Cometic tuntuisi olevan hyvä vaihtoehto, tosin itselläni siitä ei ole kokemusta. Mutta olen etsiskellyt omaan M106 (3.5L turbo) koneeseen kannentiivistettä ja vertaillut eri vaihtoehtoja. Cometic lienee tällähetkellä vakuuttavin, pitänee selvittää löytyykö sitä M30 lohkoon ja 92mm boorille.

      Kenties joku Alpinan tiivistekin voisi käydä, mutten ole niin pitkälle vielä päässyt. Onko Alpina tehnyt tuolle lohkolle koneitaan? Jos on, sekin lienee yksi vaihtoehto sinulle.

      t: Timo

      Comment

      • petteriu
        Bimmer Enthusiast
        • Aug 2002
        • 1164
        • Pori

        #4
        Pari viikkoa vanha tieto: Ei saa Cometicia M30 (tai M20:seen). M10, M50/M52 ja S14 onnistuu.

        Petteri
        BMW - ajamisen iloa vuodesta 1990

        Comment

        • Jacek
          Bimmer Fanatic
          • Nov 2004
          • 552
          • Helsinki

          #5
          Originally posted by tihuovin
          Kenties joku Alpinan tiivistekin voisi käydä, mutten ole niin pitkälle vielä päässyt. Onko Alpina tehnyt tuolle lohkolle koneitaan? Jos on, sekin lienee yksi vaihtoehto sinulle.
          Tokihan Alpinalla on M30B34/35 lohkoon koneita montakin kuten B6 3.5, B6 3.5 S, B7 Turbo, B7 TurboS, B9, B10, B11, B10 Bi-Turbo.

          Vapareissa on ihan vakiopahvit mutta puhallinpeleistä en osaa sanoa. Voisi luulla että ensimmäisissä E12 B7 Turboissa oli oma pahvinsa koska sillon ei vielä ollut 3,5L Turboa tehtaalta, eikä tainnut olla kyllä 3,2L versiotakaan

          E12 B7 oli kyllä B35 versio eli 84mm iskulla ja 93,4mm männällä eli kannen vesikanavat ei täsmää. Tosin muistaakseni vanhan pahvin voi laittaa uudempaan kanteen mutta ei päinvastoin. Uusi pahvi ja vanha kansi = öljyt ja vedet sekasin
          (M3 + M3) - M5 = M1 ?

          Osia myytävänä

          http://www.btcf.fi/foorumi/viewtopic.php?t=35796

          Comment

          Working...
          X
          😀
          🥰
          🤢
          😎
          😡
          👍
          👎