Apuva!
Eilinen pikkuskabailu celican kanssa kävi kohtalokkaaks. Nelonen pesässä tykitin, kierroksia varmaa ~4000rpm nii yht äkkiä kone puutu ja äänet koveni. Kaasua kevensin het ja meno jatku, tosin vähä nuhasen olosesti. Pikadiagnoosina todettiin että joo, pakoputkihan se.
Tänää sitte paikattiin putki, olihan siellä reikää, mutta ei kuitenkaan kovin ihmeellisiä. Kone taas käyntiin ja pelti auki -- M30 kuulosti melkein dieseliltä.
Viikonlopulla sitten tuon kimppuun paremmalla ajalla. Tulpat yms perusjutut ny ekana syynätään, mutta kenelläkään hyviä arvauksia, mikä vois olla vialla? Ei kai jako tuossa kovin helposti pääse pomppaamaan yhden hampaa verran? Auto ollu tosin mulla vasta nii vähän aikaa ettei ketjunkiristintä ole ehtiny tsekata :oops: Ettei olis esim kuutospytyn pakovena palanu tms...
Eilinen pikkuskabailu celican kanssa kävi kohtalokkaaks. Nelonen pesässä tykitin, kierroksia varmaa ~4000rpm nii yht äkkiä kone puutu ja äänet koveni. Kaasua kevensin het ja meno jatku, tosin vähä nuhasen olosesti. Pikadiagnoosina todettiin että joo, pakoputkihan se.
Tänää sitte paikattiin putki, olihan siellä reikää, mutta ei kuitenkaan kovin ihmeellisiä. Kone taas käyntiin ja pelti auki -- M30 kuulosti melkein dieseliltä.
Viikonlopulla sitten tuon kimppuun paremmalla ajalla. Tulpat yms perusjutut ny ekana syynätään, mutta kenelläkään hyviä arvauksia, mikä vois olla vialla? Ei kai jako tuossa kovin helposti pääse pomppaamaan yhden hampaa verran? Auto ollu tosin mulla vasta nii vähän aikaa ettei ketjunkiristintä ole ehtiny tsekata :oops: Ettei olis esim kuutospytyn pakovena palanu tms...
Comment