Announcement

Collapse
No announcement yet.

Öljyn kulutus

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Esko
    Bimmer Enthusiast
    • Sep 2002
    • 11680
    • Kouvola

Originally posted by Frendiz
    Originally posted by sirkus
    Joo ei tosiaankaan paha joidenkin autojen ohjekirjojen mukaan öljyä voi kulua jopa 1l/1000km siis uudessa autossatosin jos mun auto veis noin paljo ni kyl tekisin jotain.
    Kyllä se minun M50B25 kone vetää sen 1L/1000km, ja olen ollut hieman huolissani... ensi kesänä uuset venttiilin kumit :juo
    ihan vinkkinä! käy ens teettämässä ohivuotomittaus ni näät onko se itse vika esim jumiutuneissa öljyrenkaissa tai kuluneessa koneessa muuten!

nim. vituttais maksaa turhasta työstä :wink:

Comment

• Frendiz
      Bimmer Fanatic
      • Sep 2004
      • 501
      • Kajaani

Missä lie voi tuon mittauksen käydä teetättämässä ja mitä yleensä kustantaa? jollain autokorjaamollako? Vaikka oli miten oli, ensi kesään menee varmaan jokatapauksessa. niin koneella on ajettu 330000km että on niitä kilometrejäkin. No, pelaapahan voitelu
      BMW M5 3.8 -92 Mitt Volleder
      EX:Ford Fiesta 1.1 8V -89 | BMW 525 24V -91 | Opel C kadett -76

"Ei Riemulla Rajaa, Ku Bemarilla Ajaa"

Comment

• -kiki-
        Bimmer Enthusiast
        • Apr 2004
        • 1160
        • Hämeenkyrö

Autotohtori tekee ainakin.... varmasti jonkun euron joutuu maksaan
        F11 535xd, Vw tiguan 2.0tdi 4 motion

Comment

• reddewil
          Bimmer Enthusiast
          • Aug 2003
          • 3015
          • West Coast

Originally posted by sirkus
          Joo ei tosiaankaan paha joidenkin autojen ohjekirjojen mukaan öljyä voi kulua jopa 1l/1000km siis uudessa autossatosin jos mun auto veis noin paljo ni kyl tekisin jotain.
          Paitsi että sillon ei puhuta autosta, vaan ooppelista! :wink:
          Itellä en tiedä mitä vie, kun normaalin oilservicen välillä en tikkuun kato, eikä tartte lisätä...
          ...

Comment

• Esko
            Bimmer Enthusiast
            • Sep 2002
            • 11680
            • Kouvola

Originally posted by Frendiz
            Missä lie voi tuon mittauksen käydä teetättämässä ja mitä yleensä kustantaa? jollain autokorjaamollako? Vaikka oli miten oli, ensi kesään menee varmaan jokatapauksessa. niin koneella on ajettu 330000km että on niitä kilometrejäkin. No, pelaapahan voitelu
            autotohtorit tekee ainakin ja monet korjaamot myös...hintaa tulee joku parikymmentä euroa! Toi venttiilivarren kumien vaihto ei oo mitää halpaa lystiä jos sen joutuu teettämään jollain korjaamolla...varsinkin jos todetaan, että vika ei ole olekkaan kovettuneissa kumeissa vaan kuluneessa koneessa!

Noi öljynkulutusmäärät mitä tehdas ilmoittaa on testattu varsin kovassa rääkissä eli normaaliajossa kulutus pitäisi kyllä pysyä kaukana tosta terveellä koneella...

Comment

Working...
            X
            😀
            🥰
            🤢
            😎
            😡
            👍
            👎