Eli sellainen on ongelma kun kaveri toi saksasta 735:n joka nyt sattumalteen alko myös käymään kuin diesel ja kansi poistettin pari pakoventtiliä vaihdettin.. Irti ottaessa kanteen ja nokkaan tehtiin jäljet että saatais se samaan asentoon(alakertaan nähden) takaisin...hyvä idea mutta auto hinattiin virkavallan toimesta siinä välissä :oops: ja alakerta pääsi liikkumaan... Ja se alakertahan ei tietysti ollut yläkuolossa kun kansi irroitettiin...
Alakerran saaminen yläkuoloon ei ole ongelma vaan Nokan ajoitus!
Eli....
-Onko nokkapyörässä jokin kohdistus systeemi niinkuin m10 koneessa sen nokkapyörän tapin kanssa? että se on tietyssä asennossa kun kone on YKK!
-Missä on kampiakselin ajoitusmerkkien vastakohdat???
Kyllä korjauskirja löytyy mutta siinä ei sattumallteen noita kohtia selvennetä!
Kiitos
Alakerran saaminen yläkuoloon ei ole ongelma vaan Nokan ajoitus!
Eli....
-Onko nokkapyörässä jokin kohdistus systeemi niinkuin m10 koneessa sen nokkapyörän tapin kanssa? että se on tietyssä asennossa kun kone on YKK!
-Missä on kampiakselin ajoitusmerkkien vastakohdat???
Kyllä korjauskirja löytyy mutta siinä ei sattumallteen noita kohtia selvennetä!
Kiitos
Comment