ois sellanen kysymys että , missä pitää olla ilmamäärämittarin, turbo koneessa,nyt se on painepuolella mutta pitäiskö sen olla imupuolella ennen turboa???????
koneena siis m20 2,0 ja nyt se on ei oikein taho lähtee tarpeeks ajoissa mukaan turbona garret t4
m20b20 turbo
Collapse
X
-
Yritä päästä eroon koko mittarista. Mitkä on T4:sen speksit? Niistä paljolti riippuu herääkö se ja millon se herää tuossa pikkukutosessa..
Vaparien virittäminen on säälittävää
350hp/480Nm@0,666bar
xxxhp/670Nm@1,6bar
- Mystinen.Fi -
-ISO maailma välillä pelottaa Connection-
-
ei hajuakaan spekseistä, ja tähän kokoonpanoon koitan nyt vaan alkuun saada parannusta .Originally posted by Mystinen View PostYritä päästä eroon koko mittarista. Mitkä on T4:sen speksit? Niistä paljolti riippuu herääkö se ja millon se herää tuossa pikkukutosessa..
nyt heräillee vasta noin 4ja puolen jälkeen toi turbo..
isommilla suuttimilla ja lisärikastus imuputkessa..
eli ei pal löydy hilloo laitella joten näillä mennään

jos joku tos ostaa /vaihtaa tahtoo, niin sopii, ja lisätietoa sitä mukaa löytyy
Comment
-
eikö täällä ny kekään osaa autella tietämätöntäOriginally posted by kaapeli76 View Postois sellanen kysymys että , missä pitää olla ilmamäärämittarin, turbo koneessa,nyt se on painepuolella mutta pitäiskö sen olla imupuolella ennen turboa???????
koneena siis m20 2,0 ja nyt se on ei oikein taho lähtee tarpeeks ajoissa mukaan turbona garret t4
nettiautosta löytyy koneesta pari kuvaa jos mitään selventää...http://www.nettiauto.com/bmw/520/4127452
Comment
-
Tuossa meikäläisen vanha vanha projekti. Lueskele jos jotain sattuisi silmään.
Mystinen.Fi @ FB
IG @tarmohanninen
http://www.facebook.com/pages/Mystin...66319770141043
Käyttöautot: E61 530xd lci, E92 330xd
Harrasteet:E30 M3, E24 636csi, 2xE34 M5, E36 M3 N54, E30 M50 Cabrio, E46 330ci V8, E30 3xx, E32 735, E34 525i mtech
Ex. E28 530 2JZ Haimobiili, E30 M50tt, E30 S54 TIC, E46 330TIC yms.
Comment
-
ei kellään sattuis oleen vaihtaa turboa mulla ois se garret t4 joku kun kertoo miten mittaillen muita tietoja niin sen teen , hakusessa olis pienempi. tai ainakin pienempi pakopesä...Originally posted by Soiled View PostTuossa meikäläisen vanha vanha projekti. Lueskele jos jotain sattuisi silmään.
http://www.btcf.fi/forum/showthread....syisi%E4+kuvia
Comment
-
Onko Garretin T25 jo liian pieni? 2 kpl mahdollisesti ylimääräsenä tallilla...Originally posted by kaapeli76 View Postei kellään sattuis oleen vaihtaa turboa mulla ois se garret t4 joku kun kertoo miten mittaillen muita tietoja niin sen teen , hakusessa olis pienempi. tai ainakin pienempi pakopesä...
Comment
-
-
200SX nissaneissa noit kait käytetään alkkiksina, riittänee noin 250 hp tehoihin. Eli herää melko aikasin ja samaten tukehtuu aikasin eli ei tuolla mitään ruoskaa saa aikaseksOriginally posted by kaapeli76 View Postkukas sen sitte tietää:think, kyllä se melko pieni saa olla että ois ajoissa mukana, josko täältä löytyis joku viisas joka kertoo oiskos se sopiva
Sopis aika hyvin M10B16 koneeseen ja leppoisaan mutka-ajoon...
Comment
-
eli pikkasen isompaa kun seOriginally posted by .:Dam:. View Post200SX nissaneissa noit kait käytetään alkkiksina, riittänee noin 250 hp tehoihin. Eli herää melko aikasin ja samaten tukehtuu aikasin eli ei tuolla mitään ruoskaa saa aikaseks
Sopis aika hyvin M10B16 koneeseen ja leppoisaan mutka-ajoon...
Comment
Comment