Announcement

Collapse
No announcement yet.

m20b20 turbo

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • kaapeli76
    Bimmer Rookie
    • Nov 2009
    • 125
    • finland

    m20b20 turbo

    ois sellanen kysymys että , missä pitää olla ilmamäärämittarin, turbo koneessa,nyt se on painepuolella mutta pitäiskö sen olla imupuolella ennen turboa??????? koneena siis m20 2,0 ja nyt se on ei oikein taho lähtee tarpeeks ajoissa mukaan turbona garret t4
  • Mystinen
    Bimmer Enthusiast
    • Mar 2005
    • 1206
    • Kehä3

    #2
    Yritä päästä eroon koko mittarista. Mitkä on T4:sen speksit? Niistä paljolti riippuu herääkö se ja millon se herää tuossa pikkukutosessa..

    Vaparien virittäminen on säälittävää
    350hp/480Nm@0,666bar
    xxxhp/670Nm@1,6bar
    - Mystinen.Fi -
    -ISO maailma välillä pelottaa Connection-

    Comment

    • kaapeli76
      Bimmer Rookie
      • Nov 2009
      • 125
      • finland

      #3
      Originally posted by Mystinen View Post
      Yritä päästä eroon koko mittarista. Mitkä on T4:sen speksit? Niistä paljolti riippuu herääkö se ja millon se herää tuossa pikkukutosessa..
      ei hajuakaan spekseistä, ja tähän kokoonpanoon koitan nyt vaan alkuun saada parannusta .
      nyt heräillee vasta noin 4ja puolen jälkeen toi turbo..
      isommilla suuttimilla ja lisärikastus imuputkessa..
      eli ei pal löydy hilloo laitella joten näillä mennään
      jos joku tos ostaa /vaihtaa tahtoo, niin sopii, ja lisätietoa sitä mukaa löytyy

      Comment

      • kaapeli76
        Bimmer Rookie
        • Nov 2009
        • 125
        • finland

        #4
        Originally posted by kaapeli76 View Post
        ois sellanen kysymys että , missä pitää olla ilmamäärämittarin, turbo koneessa,nyt se on painepuolella mutta pitäiskö sen olla imupuolella ennen turboa??????? koneena siis m20 2,0 ja nyt se on ei oikein taho lähtee tarpeeks ajoissa mukaan turbona garret t4
        eikö täällä ny kekään osaa autella tietämätöntä nettiautosta löytyy koneesta pari kuvaa jos mitään selventää...http://www.nettiauto.com/bmw/520/4127452

        Comment

        • aapukka
          Newbiemmer
          • Aug 2009
          • 17
          • ullava

          #5
          painepuolella oli mullakin ja pelitti hyvin.sitte ostin megan ni sai viskata sen mäkeen

          Comment

          • Soiled
            Bimmer Enthusiast
            • Jan 2004
            • 3217
            • Mystinen Kuopio

            #6
            Tuossa meikäläisen vanha vanha projekti. Lueskele jos jotain sattuisi silmään.
            Mystinen.Fi @ FB
            IG @tarmohanninen
            http://www.facebook.com/pages/Mystin...66319770141043
            Käyttöautot: E61 530xd lci, E92 330xd
            Harrasteet:E30 M3, E24 636csi, 2xE34 M5, E36 M3 N54, E30 M50 Cabrio, E46 330ci V8, E30 3xx, E32 735, E34 525i mtech
            Ex. E28 530 2JZ Haimobiili, E30 M50tt, E30 S54 TIC, E46 330TIC yms.

            Comment

            • kaapeli76
              Bimmer Rookie
              • Nov 2009
              • 125
              • finland

              #7
              Originally posted by Soiled View Post
              Tuossa meikäläisen vanha vanha projekti. Lueskele jos jotain sattuisi silmään.
              http://www.btcf.fi/forum/showthread....syisi%E4+kuvia
              ei kellään sattuis oleen vaihtaa turboa mulla ois se garret t4 joku kun kertoo miten mittaillen muita tietoja niin sen teen , hakusessa olis pienempi. tai ainakin pienempi pakopesä...

              Comment

              • .:Dam:.
                Bimmer Rookie
                • Feb 2007
                • 178

                #8
                Originally posted by kaapeli76 View Post
                ei kellään sattuis oleen vaihtaa turboa mulla ois se garret t4 joku kun kertoo miten mittaillen muita tietoja niin sen teen , hakusessa olis pienempi. tai ainakin pienempi pakopesä...
                Onko Garretin T25 jo liian pieni? 2 kpl mahdollisesti ylimääräsenä tallilla...

                Comment

                • kaapeli76
                  Bimmer Rookie
                  • Nov 2009
                  • 125
                  • finland

                  #9
                  Originally posted by .:Dam:. View Post
                  Onko Garretin T25 jo liian pieni? 2 kpl mahdollisesti ylimääräsenä tallilla...
                  kukas sen sitte tietää:think, kyllä se melko pieni saa olla että ois ajoissa mukana, josko täältä löytyis joku viisas joka kertoo oiskos se sopiva

                  Comment

                  • .:Dam:.
                    Bimmer Rookie
                    • Feb 2007
                    • 178

                    #10
                    Originally posted by kaapeli76 View Post
                    kukas sen sitte tietää:think, kyllä se melko pieni saa olla että ois ajoissa mukana, josko täältä löytyis joku viisas joka kertoo oiskos se sopiva
                    200SX nissaneissa noit kait käytetään alkkiksina, riittänee noin 250 hp tehoihin. Eli herää melko aikasin ja samaten tukehtuu aikasin eli ei tuolla mitään ruoskaa saa aikaseks Sopis aika hyvin M10B16 koneeseen ja leppoisaan mutka-ajoon...

                    Comment

                    • kaapeli76
                      Bimmer Rookie
                      • Nov 2009
                      • 125
                      • finland

                      #11
                      Originally posted by .:Dam:. View Post
                      200SX nissaneissa noit kait käytetään alkkiksina, riittänee noin 250 hp tehoihin. Eli herää melko aikasin ja samaten tukehtuu aikasin eli ei tuolla mitään ruoskaa saa aikaseks Sopis aika hyvin M10B16 koneeseen ja leppoisaan mutka-ajoon...
                      eli pikkasen isompaa kun se

                      Comment

                      Working...
                      X
                      😀
                      🥰
                      🤢
                      😎
                      😡
                      👍
                      👎