M20 keinu poikki, eipä enää paljoo nostele...
Collapse
X
-
jep jep sori :oops: :!: meinasin noita keinuja prkl...nii ja kone oli m20b25 et sillee... mun moka :oops:
-
Jossain vanhassa fordin kent-koneessa on käytetty nostimia. Se on sellainen pitkä, ehkä 20cm, metallipuikko, joka on nokka-akselin ja keinuvivun välissä.
Leave a comment:
-
Kuulepas Rocla.Originally posted by RoclaOnkos tääl trolli, vai onko sulla oikeesti puurot ja vellit sekasi ?Originally posted by T3M20-koneessa ne nostimet on siinä kannessa. Nuo nostimet on niiden venttiilinvarsien ympärillä, ikäänkuin keinuvivun ja kannen välissä. Kun nokka-akseli nostaa keunuvipua ylöspäin, niin sen keinuvivun toinen pää painuu alas ja painaa samalla venttiilin alas. Noustakseen taas ylös pitää tuon nostimen olla myös hereillä...Originally posted by RoclaSiis oikeesti mihinkäs pinnapultteihin täs viitataan? miten ne pinnapultit vaikuttaa kannenvuotoon?
Ja edelleen missä kohti m20 koneessa on nostimet?
Joo hemmetti sehän on venttiilinjousi, joka on se nostin. Jousihan sen venttiilin sieltä alhaalta takas ylös nostaa.
Kuinkahan nuo pojat noilla autoillaan ajelee, kun aina menee noita nostimia poikki :roll:
Moderaattorit nyt vittu hereille et loppuu paskan lässytys :!:
Mä olen kokoajan ollu sun kanssa samaa mieltä, ettei näissä koneissa ole mitään nostimia. Ehkäpä kertomukseni noista "nostimista" ei vaan tullut SULLE asti.
Keinuvipujahan nuo sällit koneistaan katkoo. Käyttävät niistä nimitystä nostin, vaikka taitaa oikeasti olla painin. Mutta kyllä sen venttiilin sieltä alhaalta jousi ylös nostaa.
Mulle on ihan sama vaikka koko viestiketjun poistais. Onhan täällä jo lässytettykin.
Leave a comment:
-
Onkos tääl trolli, vai onko sulla oikeesti puurot ja vellit sekasi ?Originally posted by T3M20-koneessa ne nostimet on siinä kannessa. Nuo nostimet on niiden venttiilinvarsien ympärillä, ikäänkuin keinuvivun ja kannen välissä. Kun nokka-akseli nostaa keunuvipua ylöspäin, niin sen keinuvivun toinen pää painuu alas ja painaa samalla venttiilin alas. Noustakseen taas ylös pitää tuon nostimen olla myös hereillä...Originally posted by RoclaSiis oikeesti mihinkäs pinnapultteihin täs viitataan? miten ne pinnapultit vaikuttaa kannenvuotoon?
Joo hemmetti sehän on venttiilinjousi, joka on se nostin. Jousihan sen venttiilin sieltä alhaalta takas ylös nostaa.
Kuinkahan nuo pojat noilla autoillaan ajelee, kun aina menee noita nostimia poikki :roll:
Moderaattorit nyt vittu hereille et loppuu paskan lässytys :!:
Leave a comment:
-
M20-koneessa ne nostimet on siinä kannessa. Nuo nostimet on niiden venttiilinvarsien ympärillä, ikäänkuin keinuvivun ja kannen välissä. Kun nokka-akseli nostaa keunuvipua ylöspäin, niin sen keinuvivun toinen pää painuu alas ja painaa samalla venttiilin alas. Noustakseen taas ylös pitää tuon nostimen olla myös hereillä...Originally posted by RoclaSiis oikeesti mihinkäs pinnapultteihin täs viitataan? miten ne pinnapultit vaikuttaa kannenvuotoon?
Leave a comment:
-
Siis oikeesti mihinkäs pinnapultteihin täs viitataan? miten ne pinnapultit vaikuttaa kannenvuotoon?
Leave a comment:
-
:lol: :lol: Todellakin... Vieläkin aina välillä löytyy kierteettömiä porukoiden autotallista... :lol:Originally posted by dunkelblauNo kai sä ny "pinnapultit" tunnet??? Nehän on suitzas pässi! :lol:
Leave a comment:
-
m20 koneessa onnistuu näin, syyläri pois (muuten ei mahdu tangot ulos), venttiilikoppa pois, kiilat pois millä on paikallaan nostimien tangot ja sitten kitkuttaa tangot pois vaihtaa keinun ja kasaus käänteisessä järjestyksessä
Leave a comment:
-
Itse tänään vaihdoin omaan (m10) koneeseen yhden nostajan kansi paikallaan,oli ykösen pakoventtiili ni onnistu paikallaan suht helposti.mulla kävi toi sama et kierrokset tappiin,ja nostaja poikki,muuten kaikki oli kondiksessa,nokka ok,muut nostajat ok,ja taas toimii,pitää vaan käydä viel säätää välykset ja sytkä ni kehrää nätimmin
Leave a comment:
-
En ole varma mist Odeq puhuu, mut luulisin etä on löysätty kannen pultteja, niin et on saatu kantta hiuka ylös ja keinuakseli keulapellin yli... hiuka alkaa menee
Leave a comment:
-
No kai sä ny "pinnapultit" tunnet??? Nehän on suitzas pässi! :lol:Originally posted by RoclaMissä kohtaa m20 koneessa on nostajat?
Mitä pinnapultteja?
Leave a comment:
-
Missä kohtaa m20 koneessa on nostajat?Originally posted by OdeqOllaan kyllä vaihettu nostaja m20b25 koneeseen ilman kannen irrotustakin
mut en suosittele saattaa alkaa vuotaa kansi kun joutuu kuitenkin löysäämään pinnapultteja :lol: mut mulla kyllä toimi vielä pitkään ton nostimen vaihdonjälkee.
Mitä pinnapultteja?
Keinuvivun vaihto M20 koneeseen onnistuu ainakin E30 korissa kantta irroittamatta.
Leave a comment:
-
Ollaan kyllä vaihettu nostaja m20b25 koneeseen ilman kannen irrotustakin
mut en suosittele saattaa alkaa vuotaa kansi kun joutuu kuitenkin löysäämään pinnapultteja :lol: mut mulla kyllä toimi vielä pitkään ton nostimen vaihdonjälkee.
Leave a comment:
Leave a comment: