moro vaan kaikille tasapuolisesti.
tuli sitten hankittua tollainen bemari eli 520i -89
kone kaiketi on m20 malliltaan ja vaikka koitin aiheesta ohjeita haeskella niin en siinä onnistunut.
nyt on ongelma öljyä pukkaa kannen ja lohkon välistä.
eli miten suoritetaan kannen jälki kiristys?
vai onko se ylipäätään mahdollista?
kuinka tulee kansi oikeaoppisesti kiristään? momentit?
olisiko ohjeita kannen vaihtoon?
ja missä järjestyksessä kiristetään? olisiko kaaviota
jos lahden alueella on joku joka haluaa tulla kattelemaan tahi auttamaan niin kaikki apu on tervetullutta
tuli sitten hankittua tollainen bemari eli 520i -89
kone kaiketi on m20 malliltaan ja vaikka koitin aiheesta ohjeita haeskella niin en siinä onnistunut.
nyt on ongelma öljyä pukkaa kannen ja lohkon välistä.
eli miten suoritetaan kannen jälki kiristys?
vai onko se ylipäätään mahdollista?
kuinka tulee kansi oikeaoppisesti kiristään? momentit?
olisiko ohjeita kannen vaihtoon?
ja missä järjestyksessä kiristetään? olisiko kaaviota
jos lahden alueella on joku joka haluaa tulla kattelemaan tahi auttamaan niin kaikki apu on tervetullutta
Comment