Announcement

Collapse
No announcement yet.

M52b28rakennus->m50B28 Apua!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Bimmerman88
    Bimmer Rookie
    • Jan 2009
    • 117
    • Tämä profiili poistettu käytöstä

    M52b28rakennus->m50B28 Apua!

    Tarkoitus olisi muuttaa m52b28 moottori teräslohkoiseksi m50 lohkolla.
    tuleeko ongelmia kankien/mäntien kanssa millä hiluilla kannattaisi kasata
    ilmeisesti m52 männät tulee yli lohkonpinnasta?
  • JJT
    Bimmer Enthusiast
    • May 2005
    • 6694
    • .......

    #2
    Pitäisi mennä b28 osilla ihan normaalisti.
    Mutta, mikäs hyöty tuosta on?
    Myyn:
    M10/20/52 E30-E36 osia

    Comment

    • Bimmerman88
      Bimmer Rookie
      • Jan 2009
      • 117
      • Tämä profiili poistettu käytöstä

      #3
      lohkoissa on varmaan erillaiset männät m50/m52?
      alulohkoissa on noita kannenpulttien kierteiden korkkauksia koettu ja nyt on tulossa eteen venavarren kumien vaihto+männät renkaat... sama vaihtaa samalla alulohko valurautaan... ja kaikki laakerit ja tiivisteet

      Comment

      • Supa
        Bimmer Enthusiast
        • Oct 2005
        • 7597
        • Järvenpää

        #4
        M52 on kyllä kevyt, järkevin ois varmaan laittaa uus lohko ja pinnapultit niin ei pitäs korkata mihkään.
        - E90 320i LCI M-sport -09
        - Porsche Boxster 987 2.7 -07

        Comment

        • Bimmerman88
          Bimmer Rookie
          • Jan 2009
          • 117
          • Tämä profiili poistettu käytöstä

          #5
          Heh marmori tiskiltä lohko maksaa mammonaa ja käytetyt kyllä tiedän! jos on yhtään käynyt kone kuumana niin ei tule kierteet kestämään... eri asia voisi olla teettää sellaiset pultit/ kierteet että kestää...

          kyllähän se valulohko painaa mutta kyllä se myös kestää?

          Comment

          • kaol
            Bimmer Enthusiast
            • Oct 2003
            • 5007
            • Ilmajoki

            #6
            Ei se M52 mikään pesusieni sentään ole. Kierteiden rikkoituminen on aina seuraus jostain muusta viasta (+ ratin takaa).
            Kannen ollessa irti on esim. helicoilien asentaminen sen verran helppo homma, ettei lohkon vaihtoa kannata alkaa edes miettimään.
            Kokeilemalla se selviää...

            Comment

            • jmp2002
              BTCF Member
              • Oct 2003
              • 5727
              • Rovaniemi

              #7
              on nuita nähty missä nousee helicoilit myös irtii..
              E30 325i Touring -89
              E30 325i touring -88 m50tbo
              G20 330e M-Sport -20

              Comment

              • Bimmerman88
                Bimmer Rookie
                • Jan 2009
                • 117
                • Tämä profiili poistettu käytöstä

                #8
                Spekulaatioita joo... timeserttejä olen kyllä käyttänyt mutta ei ole kyllä pitäneet

                Comment

                • #BMW#
                  Bimmer Fanatic
                  • May 2004
                  • 488
                  • Espoo

                  #9
                  tarvitset m50b25tu:n männät ja m50b25 kiertokanget.
                  E38 pre 740i 4.4l Manual

                  Comment

                  • Bimmerman88
                    Bimmer Rookie
                    • Jan 2009
                    • 117
                    • Tämä profiili poistettu käytöstä

                    #10
                    hyllystä löytyy m52b25 kone josta kannenpulttien kierteet kappaleina? mitenkäs kankien pituus siinä? olisiko jo sama laittaa cp:t ja je:t ?''männät''

                    Löytyykö jostain m50/m52 koneen specsejä kampuran kankien ja mäntien osalta?+ iskut ja puristukset... niistähän tuon saisi pähkäiltyä
                    Last edited by Bimmerman88; 04-09-2011, 22:47.

                    Comment

                    Working...
                    X
                    😀
                    🥰
                    🤢
                    😎
                    😡
                    👍
                    👎