Announcement

Collapse
No announcement yet.

Turbo kaasari??

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • BestMotorWith
    Bimmer Fanatic
    • Feb 2004
    • 382
    • Hämeenlinna

    #16
    Minkälaisia erilaisia painekoteloita on sit olemassa? (kuvia?)
    Ja jos kaasutin on ennen turboa niin vaikuttaako se viiveelliseltä vai onko siinä mitään muuta haittaa kuin että ei voi laittaa välijäähyä?
    If you wanna feel what is drive a car try BMW, and you never miss any other vehicle.

    http://www.bmwtuningclub.net/showcar.php?id=1780

    Comment

    • peinooo
      Bimmer Rookie
      • Jun 2005
      • 93

      #17
      Millainen tuo painekotelo systeemi on? Silloinko ei tarvitse paineistettua kaasaria?

      Comment

      • BestMotorWith
        Bimmer Fanatic
        • Feb 2004
        • 382
        • Hämeenlinna

        #18
        Kokemusta itellä ei käytännössä oo mutta oon ymmärtäny että jos sen kaasarin ulko ja sisäpuolella on sama paine ni sillon ne tiivisteet kestää normaalissakin kaasuttimessa. Tietysti säätäminen menee hankalaks sillon jos se on jossain tiiviissä kotelossa..
        If you wanna feel what is drive a car try BMW, and you never miss any other vehicle.

        http://www.bmwtuningclub.net/showcar.php?id=1780

        Comment

        • peinooo
          Bimmer Rookie
          • Jun 2005
          • 93

          #19
          Saako tuollaisia dellorto 40 dhla kaasareita toimimaan turbo käytössä jos ostaa siihen sen muutos sarjan? Mitä se muuten sisältää ja mistä vois löytää?
          Vai kannattaisko suosiolla ostaa tehdas valmisteiset turbotuplat?

          Pitääkö kaasutin turbo koneessa olla ahtojen mukaan säätyvä bensanpaineensäädin?
          Last edited by peinooo; 01-11-2005, 19:25.

          Comment

          • ytte
            BTCF Member
            • Jul 2003
            • 248
            • Pyhäjärvi

            #20
            Jos on tiivisteet ehjänä niin kestää mukisematta 1bar ahtoja jopa ylikin.

            Tarvii ahtojen mukaan säätyvän b-paineensäätimen (moposport 40e, vink vink)

            Painekotelo pitää olla sekä "turbo" ja normi kaasareilla ahdettuna.




            Edit: vastaillaan ny samalla muutaman kysymykseen.
            Last edited by ytte; 01-11-2005, 22:18.
            F10 LCI -15
            E60 LCI -08

            Comment

            • Muumi
              BTCF Member
              • Oct 2002
              • 1702
              • Rovaniemi

              #21
              Originally posted by peinooo
              Saako tuollaisia dellorto 40 dhla kaasareita toimimaan turbo käytössä jos ostaa siihen sen muutos sarjan?
              Saa.

              Originally posted by peinooo
              Pitääkö kaasutin turbo koneessa olla ahtojen mukaan säätyvä bensanpaineensäädin?
              Kyllä.
              E24 635csi

              Comment

              • Guest's Avatar

                #22
                Mite kestää vakiokaasarit painetta kotelon sisällä? Toho baariin asti vai? Sekin kyllä ois plussaa jos kestäs edes siihen.. Kaasarina pierupurkki...

                Comment

                Working...
                X
                😀
                🥰
                🤢
                😎
                😡
                👍
                👎