pystyykö 1pytyn imupuolen keinuvivun vaihtamaan ilman kannen irrotusta
Announcement
Collapse
No announcement yet.
m20b25:n keinu
Collapse
X
-
virranjakaja irti ja sieltä nokkapyörän välistä saa keinuakselit ujutettua ulos..eli onnistuu mutta uskon että viisain ratkaisu tapauksessasi on vaihtaa kaikki keinut kerralla, sillä jos yksi on mennyt poikki niin kohta menee toinenkin..voin olla aika varma siitä..
myös jos nokka alkaa olla urilla niin vaihtoon se myös mikäli uudet keinut laittaa paikoilleen.
eli kantta irti vaan! :wink: siinä on hyvä myös samalla uusia kaikkea tarpeellista,esim vesipumppu, remmit yms pikkusälää mitä ei yleensä tule vaihdettua vasta kun joku sylttää.
hommahan sinäänsä ei ole kovinkaan monimutkainen...Bmw 2002 Nyyrpyrinki edition & 530Da
Hakusessa 2002 konepellin kromilista.
Ex: e34 525Tic, e34 520
Comment
-
-
Originally posted by Jarspiei kai vaa oo käyny yli kierroksilla???
ittellä kans sama kone ja poko keinu poikki just ton takia
vaihdan vaan pelkän rikkinäisen ja jakohihna ja ohjuri menee kans vaihtoo ennenku tulee lisää romuaBmw 2002 Nyyrpyrinki edition & 530Da
Hakusessa 2002 konepellin kromilista.
Ex: e34 525Tic, e34 520
Comment
-
-
Ei ylikierrokset niitä yleensä riko. Kyllä ne kestää vaikka 300-500 RPM enemmän kuin tarkoitettu. Mutta sitä ne ei yleensä kestä että ne "hakkaa rajoitinta vasten" (6200rpm => rajoitin puuttuu peliin => 6200rpm => rajoitin puuttuu peliin => ...).
Siksipä muutinkin omasta motronic boxista rajoitinta, ennen 6200 RPM, nyt 6500 RPM. Mutta toki seuraan kiekkamittaria ja vaihdan ajoissa, mutta nyt ei ole sitä vaaraa että hakkaa rajoitinta vasten niin helposti, jos näet haluaa kierroksilla vinguttaa.
t: Timo
Comment
-
-
Originally posted by tobbe_83kirjoitus virhe.lukkopelti oli venynyt eikä pitänyt kunnolla kiinni vipua,pääsi liikkumaan sivusuunnassa.vipu näyttää olevan kulunut eikä epäkeskon vaihdollakaan saa "säksätystä" pois. mutta lähteekö toi akseli irti kannen molempiin suuntiin?Olli.
Comment
-
Comment