Pitkästä aikaa tännekin joutuu taas kirjoittelemaan.
Eli tuli hommattua vähän aikaa sitten E34 540i/6 jossa on tehtaan jäljiltä lukoton perä. Ainakin nyt näin 3 viikon ajeluiden perusteella on lähes sääli, ettei muissa tehokkaimmissa bemareissa ole ollut lukkoa vakiona kuin Motorsport malleissa...
Mutta sitten itse asiaan. Bongasin foorumilta edukkaan TYP 210 lukkoperän joka on peräisin M5:stä. Tarkoituksena olisi vaihtaa tuosta tulevasta perästä pelkkä lukkoyksikkö tuohon vanhaan perään, ettei välityset muuttuisi kahdeksanmukiselle turhan tiuhaksi.
Koskaan en ole perää purkanut, enkä sisuskaluja livenä nähnyt. Joten pyytäisinkin arvon forumilaisilta neuvoja ja vinkkejä mitä pitää ottaa huomioon perää purkaessa. Tai kuinka paljon sitä nyt yleensä joutuu purkamaan että saa tuon lukkoyksikön vaihdettua vanhaan perään?
Takakannen tiivisteen joudun vanhasta perästä ainakin vaihtamaan, mutta kannattaako lähteä vaihtamaan muita stefoja nyt kun perämurikan kuitenkin joutuu ottamaan pöydälle operoitavaksi?
Please, share your wisdom!
- Janne
Eli tuli hommattua vähän aikaa sitten E34 540i/6 jossa on tehtaan jäljiltä lukoton perä. Ainakin nyt näin 3 viikon ajeluiden perusteella on lähes sääli, ettei muissa tehokkaimmissa bemareissa ole ollut lukkoa vakiona kuin Motorsport malleissa...
Mutta sitten itse asiaan. Bongasin foorumilta edukkaan TYP 210 lukkoperän joka on peräisin M5:stä. Tarkoituksena olisi vaihtaa tuosta tulevasta perästä pelkkä lukkoyksikkö tuohon vanhaan perään, ettei välityset muuttuisi kahdeksanmukiselle turhan tiuhaksi.
Koskaan en ole perää purkanut, enkä sisuskaluja livenä nähnyt. Joten pyytäisinkin arvon forumilaisilta neuvoja ja vinkkejä mitä pitää ottaa huomioon perää purkaessa. Tai kuinka paljon sitä nyt yleensä joutuu purkamaan että saa tuon lukkoyksikön vaihdettua vanhaan perään?
Takakannen tiivisteen joudun vanhasta perästä ainakin vaihtamaan, mutta kannattaako lähteä vaihtamaan muita stefoja nyt kun perämurikan kuitenkin joutuu ottamaan pöydälle operoitavaksi?
Please, share your wisdom!
- Janne
Comment