Elikkäs ostin vuoden 1997 BMW e39 523i:n ainoa vika oli että moottorista oli tullut kiertokanki lohkonkyljestä lävitse. Joten nyt edessä moottorinvaihto tuohon uudempaan moottoriin M52B25TU.
Tuo vanhempi M52B25 oli manuaali vaihteistolla ja tavoitteena saada myös uusi M52B25TU moottori samaan manuaaliin kinni. Uudempi vuoden 1999 M52B25TU moottori on ollut automaattilaatikossa kiinni, joten kysymys on että tarviiko vaihtaa moottorin johdot jotta saisin toimimaan vanhemmalla ecu:lla vai toimiiko M52B25TU moottori omalla uudemmalla ECU:lla vaikka se on ollut automaattivaihteisessa autossa kiinni?
Vanhemmassa Siemens MS41 ja uudemmassa MS42 ECU ja liittimet on erilaiset molemmissa.
Tuo vanhempi M52B25 oli manuaali vaihteistolla ja tavoitteena saada myös uusi M52B25TU moottori samaan manuaaliin kinni. Uudempi vuoden 1999 M52B25TU moottori on ollut automaattilaatikossa kiinni, joten kysymys on että tarviiko vaihtaa moottorin johdot jotta saisin toimimaan vanhemmalla ecu:lla vai toimiiko M52B25TU moottori omalla uudemmalla ECU:lla vaikka se on ollut automaattivaihteisessa autossa kiinni?
Vanhemmassa Siemens MS41 ja uudemmassa MS42 ECU ja liittimet on erilaiset molemmissa.
Comment