Siihen myydään tulppia millä peitetään ne akselin reiät. Pirkanmaalla ainakin lempäälän autotarvikkeesta löytyy noita tulppia.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Imusarjan läpät N-sarjan diesel
Collapse
X
-
Jou, kiitos vastuksesta, lienee jotain kumitulppia. Jos saisi mittoja esim D voisi kysellä täältä kotikonnuilta. Varmaankin se akselin halkaisija auttaisi jotain. Olisko niitä Motonetissä tai Korpi-Autossa
PS jos joku on tehnyt läppäleikkauksen, niin voisiko sanoa mikä oli akselin halkaisija, niin voisi katsella valmiiksi tuppeloita.Last edited by 57pannu; 24-09-2016, 17:11.
Comment
-
-
Herätellään taas topiccia!
Olis tulossa potilaaksi e91 320d 2007.
Vuotaa reilusti tuota egr mönjää imusarjan läppien säätötangon päästä, eli siitä kohtaa mihin tulee se säätömoottorin varsi kiinni. Tarkoitus olisi napata imusarja pöydälle ja poistaa läpät (jos niitä on enään). Pitääkö kaikki imusarjassa kanavien välillä olevat läppäakselin reiät tukkia vai riittääkö että tukkii vain sen reiän mistä akseli tulee kanavan ulkopuolelle? Entä pitääkös sille läppämoottorille tehdä jotain huijauskikkoja?
Comment
-
-
Originally posted by aamuna87 View PostHerätellään taas topiccia!
Olis tulossa potilaaksi e91 320d 2007.
Vuotaa reilusti tuota egr mönjää imusarjan läppien säätötangon päästä, eli siitä kohtaa mihin tulee se säätömoottorin varsi kiinni. Tarkoitus olisi napata imusarja pöydälle ja poistaa läpät (jos niitä on enään). Pitääkö kaikki imusarjassa kanavien välillä olevat läppäakselin reiät tukkia vai riittääkö että tukkii vain sen reiän mistä akseli tulee kanavan ulkopuolelle? Entä pitääkös sille läppämoottorille tehdä jotain huijauskikkoja?E30 M3 4WD
VERKKOKAUPPA
The DynoLab
Dynoservice, ruiskun asennukset, huolto,auton rakentaminen, Napadyno joka jarruttaa 5000nm navoilta.
Virallinen Maxxecu jälleenmyyjä
Comment
-
-
Eikö kannata vaihtaa E60 525D LCI Läpätönimusarja
Läppien tulppaaminen ei poista tuota tankojen ja läppäkotien öljyn-vuotoa jotka vuotavat startin ja hehkureleen päälle onko se niiden ongelminen syy ja seuraus. Ongelmat kaikki poistuu vaan ainoastaan vaihtamalla koko uusi läpätön-imusarja esim. E60 525D LCI mallista. Noin 450€ sis imusarjantiivisteet ja mutterit. Eikä ole muovi haurastunut jota se ikääntyessään tekee kun saa öljyä ja kuumaa.
Kun vielä itse läpällisiä kanavia katsoo on se läppien kohta melko räpellys virtauksiltaan on koloa ja lovea jota ongelmaa ei tule ja muodostu kun vaihtaa läpättömän imusarjan.
Originally posted by aamuna87 View PostHerätellään taas topiccia!
Olis tulossa potilaaksi e91 320d 2007.
Vuotaa reilusti tuota egr mönjää imusarjan läppien säätötangon päästä, eli siitä kohtaa mihin tulee se säätömoottorin varsi kiinni. Tarkoitus olisi napata imusarja pöydälle ja poistaa läpät (jos niitä on enään). Pitääkö kaikki imusarjassa kanavien välillä olevat läppäakselin reiät tukkia vai riittääkö että tukkii vain sen reiän mistä akseli tulee kanavan ulkopuolelle? Entä pitääkös sille läppämoottorille tehdä jotain huijauskikkoja?Last edited by 325E; 31-10-2017, 01:03.
Comment
-
-
Originally posted by 325E View PostLäppien tulppaaminen ei poista tuota tankojen ja läppäkotien öljyn-vuotoa jotka vuotavat startin ja hehkureleen päälle onko se niiden ongelminen syy ja seuraus. Ongelmat kaikki poistuu vaan ainoastaan vaihtamalla koko uusi läpätön-imusarja esim. E60 525D LCI mallista. Noin 450€ sis imusarjantiivisteet ja mutterit. Eikä ole muovi haurastunut jota se ikääntyessään tekee kun saa öljyä ja kuumaa.
Kun vielä itse läpällisiä kanavia katsoo on se läppien kohta melko räpellys virtauksiltaan on koloa ja lovea jota ongelmaa ei tule ja muodostu kun vaihtaa läpättömän imusarjan.
Tässä 320d on neljä sylinterinen N47 kone.
Comment
-
Comment