Announcement

Collapse
No announcement yet.

Imusarjan läpät N-sarjan diesel

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Suh0
    Bimmer Fanatic
    • Apr 2016
    • 530
    • Akaa

    #16
    Siihen myydään tulppia millä peitetään ne akselin reiät. Pirkanmaalla ainakin lempäälän autotarvikkeesta löytyy noita tulppia.
    Turbo GSX-R
    E36 Coupe
    E90 325i LCI

    Comment

    • 57pannu
      Bimmer Rookie
      • Jul 2008
      • 38
      • Kajaani

      #17
      Jou, kiitos vastuksesta, lienee jotain kumitulppia. Jos saisi mittoja esim D voisi kysellä täältä kotikonnuilta. Varmaankin se akselin halkaisija auttaisi jotain. Olisko niitä Motonetissä tai Korpi-Autossa

      PS jos joku on tehnyt läppäleikkauksen, niin voisiko sanoa mikä oli akselin halkaisija, niin voisi katsella valmiiksi tuppeloita.
      Last edited by 57pannu; 24-09-2016, 17:11.

      Comment

      • Suh0
        Bimmer Fanatic
        • Apr 2016
        • 530
        • Akaa

        #18
        Muovitulppia missä o-rengas tiiviste. Korpi-autosta en tiedä mutta motonetti ei ainakaan myy. Pistetään sulle postissa tulemaan!
        Last edited by Suh0; 24-09-2016, 21:07.
        Turbo GSX-R
        E36 Coupe
        E90 325i LCI

        Comment

        • aamuna87
          Bimmer Rookie
          • Aug 2009
          • 32
          • Kuopio

          #19
          Herätellään taas topiccia!

          Olis tulossa potilaaksi e91 320d 2007.

          Vuotaa reilusti tuota egr mönjää imusarjan läppien säätötangon päästä, eli siitä kohtaa mihin tulee se säätömoottorin varsi kiinni. Tarkoitus olisi napata imusarja pöydälle ja poistaa läpät (jos niitä on enään). Pitääkö kaikki imusarjassa kanavien välillä olevat läppäakselin reiät tukkia vai riittääkö että tukkii vain sen reiän mistä akseli tulee kanavan ulkopuolelle? Entä pitääkös sille läppämoottorille tehdä jotain huijauskikkoja?

          Comment

          • toppe
            BTCF Member
            • Jan 2012
            • 500
            • Vaasa

            #20
            Originally posted by aamuna87 View Post
            Herätellään taas topiccia!

            Olis tulossa potilaaksi e91 320d 2007.

            Vuotaa reilusti tuota egr mönjää imusarjan läppien säätötangon päästä, eli siitä kohtaa mihin tulee se säätömoottorin varsi kiinni. Tarkoitus olisi napata imusarja pöydälle ja poistaa läpät (jos niitä on enään). Pitääkö kaikki imusarjassa kanavien välillä olevat läppäakselin reiät tukkia vai riittääkö että tukkii vain sen reiän mistä akseli tulee kanavan ulkopuolelle? Entä pitääkös sille läppämoottorille tehdä jotain huijauskikkoja?
            Tehä jengat ja pultti kiini missä akseli menee sisään imusarjaan. Ottaa huomioon että on aika monta osia siellä sisällä mutta kaikki pois vaan
            E30 M3 4WD

            VERKKOKAUPPA
            The DynoLab
            Dynoservice, ruiskun asennukset, huolto,auton rakentaminen, Napadyno joka jarruttaa 5000nm navoilta.
            Virallinen Maxxecu jälleenmyyjä

            Comment

            • 325E
              Bimmer Enthusiast
              • May 2006
              • 1227
              • LAHTI

              #21
              Eikö kannata vaihtaa E60 525D LCI Läpätönimusarja

              Läppien tulppaaminen ei poista tuota tankojen ja läppäkotien öljyn-vuotoa jotka vuotavat startin ja hehkureleen päälle onko se niiden ongelminen syy ja seuraus. Ongelmat kaikki poistuu vaan ainoastaan vaihtamalla koko uusi läpätön-imusarja esim. E60 525D LCI mallista. Noin 450€ sis imusarjantiivisteet ja mutterit. Eikä ole muovi haurastunut jota se ikääntyessään tekee kun saa öljyä ja kuumaa.
              Kun vielä itse läpällisiä kanavia katsoo on se läppien kohta melko räpellys virtauksiltaan on koloa ja lovea jota ongelmaa ei tule ja muodostu kun vaihtaa läpättömän imusarjan.



              Originally posted by aamuna87 View Post
              Herätellään taas topiccia!

              Olis tulossa potilaaksi e91 320d 2007.

              Vuotaa reilusti tuota egr mönjää imusarjan läppien säätötangon päästä, eli siitä kohtaa mihin tulee se säätömoottorin varsi kiinni. Tarkoitus olisi napata imusarja pöydälle ja poistaa läpät (jos niitä on enään). Pitääkö kaikki imusarjassa kanavien välillä olevat läppäakselin reiät tukkia vai riittääkö että tukkii vain sen reiän mistä akseli tulee kanavan ulkopuolelle? Entä pitääkös sille läppämoottorille tehdä jotain huijauskikkoja?
              Last edited by 325E; 31-10-2017, 01:03.

              Comment

              • aamuna87
                Bimmer Rookie
                • Aug 2009
                • 32
                • Kuopio

                #22
                Originally posted by 325E View Post
                Läppien tulppaaminen ei poista tuota tankojen ja läppäkotien öljyn-vuotoa jotka vuotavat startin ja hehkureleen päälle onko se niiden ongelminen syy ja seuraus. Ongelmat kaikki poistuu vaan ainoastaan vaihtamalla koko uusi läpätön-imusarja esim. E60 525D LCI mallista. Noin 450€ sis imusarjantiivisteet ja mutterit. Eikä ole muovi haurastunut jota se ikääntyessään tekee kun saa öljyä ja kuumaa.
                Kun vielä itse läpällisiä kanavia katsoo on se läppien kohta melko räpellys virtauksiltaan on koloa ja lovea jota ongelmaa ei tule ja muodostu kun vaihtaa läpättömän imusarjan.
                Lieköhän käy tosta e60 525 mallista imusarja, eikös se ole jo kutoskoneella? Korjaa toki jos olen väärässä.

                Tässä 320d on neljä sylinterinen N47 kone.

                Comment

                Working...
                X
                😀
                🥰
                🤢
                😎
                😡
                👍
                👎