Tässä pari päivää olen nyt paininut ilmauksen kanssa. Joka paikassa tuntuu olevan vähän erilaisia ohjeita asiasta. Päätin luottaa eniten Bentleyn manuaaliin. Laitoin siis virrat päälle ja säädin lämmöt täysille. Avasin ilmausruuvin ja aloin lisäillä nestettä ja neste saavutti ilmausruuvin mutta mitään ilmakuplia ei kyllä näkynyt missään vaiheessa. Nyt on nestettä tankki täynnä ja kaiken lisäksi auton ohjekirjassa sanotaan että sitä tulisi olla vain siihen COLD -merkkiin asti. Jossain myös puhutaan että ilmaus pitä tehdä auton ollessa käynnissä, tästä taas ei puhuta bentley manuaalissa. Ja kaikenmaailman pullokikkoja ja muita olen tällä nähnyt, joten mikä mahtaa olla se oikea tapa? Jotkut autot kuulemma ilmaavat itse itsensä?
Lämmöt siis nousevat mittarin puoliväliin täysin normaalisti ja muutakaan ongelmaa ei ole, tuo ilmaus vain mietityttää ja häiritsee että nestettä on nyt siihen korkkiin asti
Auto on E36 316i 1998.
Lämmöt siis nousevat mittarin puoliväliin täysin normaalisti ja muutakaan ongelmaa ei ole, tuo ilmaus vain mietityttää ja häiritsee että nestettä on nyt siihen korkkiin asti
Auto on E36 316i 1998.
Comment