Nyt kävi näin. 6-vaihteisen vaihdelaatikon kardaanin kesitystappi on mennyt kuljetuksessa poikki. Vaihdelaatikko on oikeastaan käyttökelvoton ilman tuota ohjuria. Miten onnistuu vetoakselin koneistus? Korjauksena ajattelin että vetoakseliin porataan 10-20mm syvä reikä johon lämpösovitetaan oikean kokoinen tappi. Tappiin ei hirveästi kohdistu voimaa. Tärkeintä on että tappi on keskellä.
Sattuisiko jostain löytymään S6S 420G laatikon räjäytyskuvaa? Laatikko ollut siis S50B32-moottorin jatkeena.
Mielellään kuulisin kokemuksia ja ajatuksia tästä tai vastaavasta asiasta.
Sattuisiko jostain löytymään S6S 420G laatikon räjäytyskuvaa? Laatikko ollut siis S50B32-moottorin jatkeena.
Mielellään kuulisin kokemuksia ja ajatuksia tästä tai vastaavasta asiasta.
Comment