Originally posted by kartse
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Webaston alkuperäinen akku
Collapse
X
-
Pikkasen off topic:
Jäi eilen vahingossa kakkosvolvon bensaeberi päälle 1h 10 min. Palmessa on pari kolme vuotta vanha vakioakku, ja nätisti lähti käyntiin. Mä olin ihan sata, että ei toivoakaan kun e39 kiisseli vie kyllä puolessa tunnissa akun tyhjäks.
Oli muuten kerrankin sisälämmöt kohdillaan kun läksin liikkeellePorsche Cayenne & VW Touareg V8 TDI 340/800
Ex:
e90 325iA -2010, F11 530dA X-drive M-Sport -2011, E46 325iA cab, F11 525dA X-drive, F10 530d X-drive M-Sport, E91 320dA x-Drive, e90 325xiA, F01 730d, e65 730dA LCI Individual, e61 530dA LCI Edition Sport, e90 318iA, e60 530xdA LCI, e39 530dA Touring M-Sport, e46 316iA, e39 530dA Touring, e39 523iA Touring, e30 320i
Comment
-
-
Brotofobia
Mitenkähän nämä BMW tehdas webastot on alunperin asennettu, missä mallissa on kaksi akkua ja missä yksi? Itsellä on 97 touring (ollut tehtaan jahreswagen) ja siinä on yksi 90 Ah akku. Ainakaan en ole löytänyt mitään pikkuakkua?
Comment
-
Jos sais tätä topikkia lainata, niin minkä tehoinen on e34:n alkuperäinen lämppäri ja mites pitkään lämmitellään esim 15 asteen pakkasessa?- E30 325i M52B28TU Cabriolet
- E39 528ia
- KUOPION PUTKIMIEHET -team
- BTCF Kotileipojat = Kovat kokkaa -
Puretaan 520ia -97
https://www.btcf.fi/forum/showthread...72#post4199572
Comment
-
-
Originally posted by mailman View PostAdita Oy:stä Tattarisuolta täysin mittoihin menevä akku (30ah) 50e, hapotettuna, ladattuna jne.Merkkinä Energie.
- E30 325i M52B28TU Cabriolet
- E39 528ia
- KUOPION PUTKIMIEHET -team
- BTCF Kotileipojat = Kovat kokkaa -
Puretaan 520ia -97
https://www.btcf.fi/forum/showthread...72#post4199572
Comment
-
-
Originally posted by Kidneyproduct View PostMinulla ei auttanut pelkkä akun vaihto, vaan ongelmat jatkui. Asensin akkulaturin 230vac ja pidän piuhan kiinni töiden ajan, eli lataa 8h min. päivässä, mutta huomasin, ettei se ladannut taka-akkua ollenkaan. Kyllästyin ja yhdistin akut toisiinsa, ohittamalla releen. Nyt siis penkin alla 100Ah ja takaronkissa 28Ah ja lämpiää
mitenkä ohitit releen, syöttämällä releelle jatkuvaa virtaa vai johdot yhteen?- E30 325i M52B28TU Cabriolet
- E39 528ia
- KUOPION PUTKIMIEHET -team
- BTCF Kotileipojat = Kovat kokkaa -
Puretaan 520ia -97
https://www.btcf.fi/forum/showthread...72#post4199572
Comment
-
-
Originally posted by Axum View Posttäällä samaa vikaa, huomasin että rele vetää vain moottorin käydessä..
mitenkä ohitit releen, syöttämällä releelle jatkuvaa virtaa vai johdot yhteen?6 - E24 635
7 - E38 740
8 - E31 850
Comment
-
-
Originally posted by Brotofobia View PostMitenkähän nämä BMW tehdas webastot on alunperin asennettu, missä mallissa on kaksi akkua ja missä yksi? Itsellä on 97 touring (ollut tehtaan jahreswagen) ja siinä on yksi 90 Ah akku. Ainakaan en ole löytänyt mitään pikkuakkua?
Palataan tähän topiciin vielä. Onko tietoa missä malleissa tuota lisäakkua on asennettu ja missä ei.
Kyseessä E39 528 '97 touring, missä vasemmalla puolella olevan avattavan luukun alla on CD-vaihtaja, jotain navigointi roipetta sekä takapyörän päällä (eli etummaisen, ei avattavan kotelon sisällä) sim.kortin lukulaite. Mielestäni cd-vaihtajan alle ei mahdu akkua. Oikealla puolella on normaali akku ja puhelimen keskusyksikkö.
Autossa on automaattiilmastointi, kauko-ohjattava tehdasasenteinen polttoainelämmitin, ajotietokone navilla (pienehkö ruutu).
Lämmitin lähtee kauko-ohjauksesta käyntiin hetkeksi (noin 2-5 min) muttei välttämättä aina. Autossa on akkulaturi kiinni pääakussa, joten akun virranantokyky ja jännite pitäisi olla alle vuoden vanhalla akulla kunnossa.
Onko muita ideoita mistä etsiä mahdollista toista akkua tai mikä muu voisi olla vialla. Marraskuussa palatessani Suomeen lämmitin vielä kerran lämmitti umpijäätyneen auton mutta sen jälkeen ei ole toiminut luotettavasti.
Comment
-
Comment