Elikkäs nostetaan ylös uusilla tiedoilla.
Autona 740 4.4L vm 96
Koneessa oli paska maajohto ostattaessa joten vaijerien kuoret olivat sulaneet.
Kone röplöttää välillä käyntiä, sekoittaa mapin ja nokkaakselin asento tunnistimen.
Seurattu anturi arvoja, puolia uusittu, tulpat uusittu, ei öljyä tulpan reijissä. käytetty puolilta johtoa irti vuorotellen ja virtaa vuotaa eniten ylemmän alipaine kumiletkun klemmarista mikä menee jarrutehostimeen sekä kaasuvaijerista voltit heittelee 14-18v kun niistä kohti mittaa ja lyö kynsille kun koskee sama mikä puola pois pelistä. sama kun tulpanjohto tai vastaava.
Myös ilman laturin remmiä sama tulos, eli laturi ei vuoda, eikä se tommosia virta määriä vuotas että kysille lyö
Kone huoneessa ei näy kipinöitä missään, ei suihkepullollakaan, kaikki puolat silmämääräisesti ehjiä.
Ideat loppuu!
Autona 740 4.4L vm 96
Koneessa oli paska maajohto ostattaessa joten vaijerien kuoret olivat sulaneet.
Kone röplöttää välillä käyntiä, sekoittaa mapin ja nokkaakselin asento tunnistimen.
Seurattu anturi arvoja, puolia uusittu, tulpat uusittu, ei öljyä tulpan reijissä. käytetty puolilta johtoa irti vuorotellen ja virtaa vuotaa eniten ylemmän alipaine kumiletkun klemmarista mikä menee jarrutehostimeen sekä kaasuvaijerista voltit heittelee 14-18v kun niistä kohti mittaa ja lyö kynsille kun koskee sama mikä puola pois pelistä. sama kun tulpanjohto tai vastaava.
Myös ilman laturin remmiä sama tulos, eli laturi ei vuoda, eikä se tommosia virta määriä vuotas että kysille lyö
Kone huoneessa ei näy kipinöitä missään, ei suihkepullollakaan, kaikki puolat silmämääräisesti ehjiä.
Ideat loppuu!
Comment