Voisin luetella tähän pitkän litanian kirosanoja kuvaamaan mielentilaani, mutta mennäänpä suoraan asiaan. Säätelin tuossa venttiilejä kun M20 alkoi taas kuulostaa liian pahasti niittokoneelta. Pienellä rautalangapätkällä vääntelin epäkeskoja kohdalleen.
Vaan kävikin pahasti, ote lipsahti ja tikku tipahti suoraan öljykanavaan!! Sinnehän se öljypohjaan kilahti ja pois ei tullut magneeteilla eikä millään muullakaan.
Millä todennäköisyydellä se osanen mahtaa sieltä hypätä johonkin liikkuviin osiin jos koneen käynnistää? Eikö öljypohjasta ole kuitenkin kampiakseliin jonkun verran matkaa ja öljypumpun imu taitaa olla koneen takapäässä ja vieläpä kunnon sihdillä varustettu? Tekisi niin mieleni antaa sen olla siellä. Öljypohjan irrottaminen iX:stä ei ole ihan yhden illan projekti.
Vaan kävikin pahasti, ote lipsahti ja tikku tipahti suoraan öljykanavaan!! Sinnehän se öljypohjaan kilahti ja pois ei tullut magneeteilla eikä millään muullakaan.
Millä todennäköisyydellä se osanen mahtaa sieltä hypätä johonkin liikkuviin osiin jos koneen käynnistää? Eikö öljypohjasta ole kuitenkin kampiakseliin jonkun verran matkaa ja öljypumpun imu taitaa olla koneen takapäässä ja vieläpä kunnon sihdillä varustettu? Tekisi niin mieleni antaa sen olla siellä. Öljypohjan irrottaminen iX:stä ei ole ihan yhden illan projekti.
Comment