Announcement

Collapse
No announcement yet.

e34 perä e30:iin

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • [fuse]
    Bimmer Fanatic
    • Nov 2011
    • 299
    • Kerava

    e34 perä e30:iin

    Tarvis tietää sopiiko joko koko e34:sen typ188 lukkoperä e:30 taka-akseliin iha heittämällä tai sitten käykö sisuskalut ko. perästä e30 johonkin perään sisälle?
  • ruupanen
    Bimmer Enthusiast
    • Oct 2006
    • 5150
    • Joensuu

    #2
    Originally posted by [fuse] View Post
    Tarvis tietää sopiiko joko koko e34:sen typ188 lukkoperä e:30 taka-akseliin iha heittämällä tai sitten käykö sisuskalut ko. perästä e30 johonkin perään sisälle?
    Jos on ei kehtomallinen perä, niin käy takakannen vaihdolla. Noita on käytetty lähinnä E34 520i malleissa. Jos kehtomalli, niin sitten kyllä käy sisuskalut, jos sulla E30 perä vain on myös TYP188.

    Joko sulla on lukkoperä tiiossa? Mulle pitäs tulla E30 plug & play lukkoperä myyntiin tässä parin viikon sisään jos kiinnostaa...
    E30 cabriolet(½), E46 cabriolet(½), E61 535d M-sport, E91 330 xd M-sport

    Vikakoodien lukemista ja pieniä koodailuja Joensuun seudulla. Myös VAG, muille merkeille autocom. Yv tai O44 533 2446 tavoittaa.

    Comment

    • [fuse]
      Bimmer Fanatic
      • Nov 2011
      • 299
      • Kerava

      #3
      Originally posted by ruupanen View Post
      Jos on ei kehtomallinen perä, niin käy takakannen vaihdolla. Noita on käytetty lähinnä E34 520i malleissa. Jos kehtomalli, niin sitten kyllä käy sisuskalut, jos sulla E30 perä vain on myös TYP188.

      Joko sulla on lukkoperä tiiossa? Mulle pitäs tulla E30 plug & play lukkoperä myyntiin tässä parin viikon sisään jos kiinnostaa...
      Multa siis löytyy jo tuo e34 lukkoperberi. Se on tosin 525:sessa kiinni eli varmaan sit täytyy ne sisuskalut vaan siitä vaihtaa e30 perään sisälle. Kiitos tiedosta

      Comment

      • Mäki
        Bimmer Fanatic
        • Sep 2009
        • 370
        • Vaasa

        #4
        Originally posted by [fuse] View Post
        Multa siis löytyy jo tuo e34 lukkoperberi. Se on tosin 525:sessa kiinni eli varmaan sit täytyy ne sisuskalut vaan siitä vaihtaa e30 perään sisälle. Kiitos tiedosta

        525 e34 lsd ei sovi e30 perään.

        Edit; eli joo, hieman huonostin tuli luettua, mutta pitää tosin vaihtaa sisäkalut, kannattaa muistaa että pitää olla toleranssit ja hammasrattaan kulma kunnos tai perä hajoo äkkiä.
        Last edited by Mäki; 17-05-2012, 23:04.
        Harley Davidson Sportster 1200
        Mercedes-Benz C 200 CDI S204

        Comment

        • Harri G
          BTCF Member
          • Jul 2005
          • 9042
          • Iisalmi

          #5
          Postataan tännekin vaikka olen jo usein kirjoittanut. Eli E34 tds perä käy takakannen vaihdolla E30. Tosi harvahan se on, mutta fyysisesti käypi. Axumi tuolla minun perällä todistetusti viikon ajeli.
          E39 ja E91

          Comment

          • [fuse]
            Bimmer Fanatic
            • Nov 2011
            • 299
            • Kerava

            #6
            Originally posted by Mäki View Post
            525 e34 lsd ei sovi e30 perään.

            Edit; eli joo, hieman huonostin tuli luettua, mutta pitää tosin vaihtaa sisäkalut, kannattaa muistaa että pitää olla toleranssit ja hammasrattaan kulma kunnos tai perä hajoo äkkiä.
            Juu löytyy nuo säätöohjeet koneelta

            Originally posted by Harri G View Post
            Postataan tännekin vaikka olen jo usein kirjoittanut. Eli E34 tds perä käy takakannen vaihdolla E30. Tosi harvahan se on, mutta fyysisesti käypi. Axumi tuolla minun perällä todistetusti viikon ajeli.
            Kyseessä on nyt iha benzavehkeen perä. Eikä harva oikeen oo nyt vaihtoehto muutenkaan ku suomen moottoriratoja meinaan kiertää
            Mutta kiitos tiedosta eniveis

            Comment

            • ruupanen
              Bimmer Enthusiast
              • Oct 2006
              • 5150
              • Joensuu

              #7
              Originally posted by Harri G View Post
              Postataan tännekin vaikka olen jo usein kirjoittanut. Eli E34 tds perä käy takakannen vaihdolla E30. Tosi harvahan se on, mutta fyysisesti käypi. Axumi tuolla minun perällä todistetusti viikon ajeli.
              Näin olet tehnyt ja kiitos paljon kun oikasit minun(kin) harhaluuloni!

              Mikähän ihme se on ollut ideana että laitettu sitten erilainen perä löpöllä käyviin?
              E30 cabriolet(½), E46 cabriolet(½), E61 535d M-sport, E91 330 xd M-sport

              Vikakoodien lukemista ja pieniä koodailuja Joensuun seudulla. Myös VAG, muille merkeille autocom. Yv tai O44 533 2446 tavoittaa.

              Comment

              • Kiimaremmi
                Hullu Kissamies
                • Jul 2007
                • 6943
                • Rovaniemi

                #8
                Originally posted by Harri G View Post
                Postataan tännekin vaikka olen jo usein kirjoittanut. Eli E34 tds perä käy takakannen vaihdolla E30. Tosi harvahan se on, mutta fyysisesti käypi. Axumi tuolla minun perällä todistetusti viikon ajeli.
                Vetareitten laipat murikassa voi tieten olla kans hieman erikokoset? e28:ssa ja e30:ssä oli ainaki hieman silmin nähden eroa mutta noihan saa ihan käsivoimalla vedettyä ulos ja vaihettua :think Ite ainaki vaihoin ne ku pistin pidempivälityksellisen 188:n pedobear farkkuun. tiedä sitte oliko ees tarvetta vaihtaa ne :think
                e30 325i Cabrio -88 Ibi Love
                Volkswagen Golf IV 1,9 Tdi -04

                Comment

                • jr66
                  Bimmer Enthusiast
                  • Apr 2006
                  • 16419
                  • Asikkala

                  #9
                  Originally posted by ruupanen View Post
                  Mikähän ihme se on ollut ideana että laitettu sitten erilainen perä löpöllä käyviin?
                  Mikä olisi esim. e34 525td:n huippunopeus bensakoneen perällä ?

                  Comment

                  • ruupanen
                    Bimmer Enthusiast
                    • Oct 2006
                    • 5150
                    • Joensuu

                    #10
                    Originally posted by jr66 View Post
                    Mikä olisi esim. e34 525td:n huippunopeus bensakoneen perällä ?
                    Plääh, en nyt tätä ajanut takaa, vaan sitä miksei niissä ole kehtomalli myös, mutta sopivallä välityksellä? Miksi sinne on laitettu ns vanha perämalli?
                    E30 cabriolet(½), E46 cabriolet(½), E61 535d M-sport, E91 330 xd M-sport

                    Vikakoodien lukemista ja pieniä koodailuja Joensuun seudulla. Myös VAG, muille merkeille autocom. Yv tai O44 533 2446 tavoittaa.

                    Comment

                    Working...
                    X
                    😀
                    🥰
                    🤢
                    😎
                    😡
                    👍
                    👎