Ongelma: auto on vm.84 320i ja imusarjan tiiviste hajoaa 5/6 sylinterin kohdalta jopa selvästi alle 10000km! Pintojen pitäisi olla suorat ja vaihdon on suorittanut niin merkkiliike kuin ad-huoltokin mutta aina vain tiiviste repeää. Voisiko olla mahdollista että esim. kansi on halki tms.? Kertokaa tyhmälle mahdollisia vaihtoehtoja :shock:
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Miksi imusarjan tiiviste hajoaa alle 10000 km?
Collapse
X
-
Nyt on kyl niin ihme vika et tohon ei voi sanoa mitään..
Ettei se repee irrotus vaiheessa?
Tai sitten oikeen kaukaa haettuna jos se yskis takas vaikka kutos pysystä niin se vois ehkä tehä ton
Onko sielä ollu semmonen n,2mm paksu tiiviste vai joku paperi tiiviste?- 2006 Mustang cabriolet
- Sleekcraft Enforcer 28'
Comment
-
-
Originally posted by Wittu_jooNyt on kyl niin ihme vika et tohon ei voi sanoa mitään..
Ettei se repee irrotus vaiheessa?
Tai sitten oikeen kaukaa haettuna jos se yskis takas vaikka kutos pysystä niin se vois ehkä tehä ton
Onko sielä ollu semmonen n,2mm paksu tiiviste vai joku paperi tiiviste?
Comment
-
-
Originally posted by jamppiJoo, kyllähän siellä on n. 2mm paksu tiiviste. Viimesen vaihdon jälkeen ajettu 1500km ja taas paskana(6. pytyn tiiviste). "Hiukan" pörpöttävä tyhjäkäynti ja kauhea sihinä tiivisteen kohdalta. Uskaltaisiko sen tiivisteen "liimata" tai jotain?
voisko laipan valuissa tai jossain olla teräviä reunoja mikä hankaa tärinästä tiivisteen poikki tai jotain, ei oikeen mitään muuta järkevää keksi?Bmw 2002 Nyyrpyrinki edition & 530Da
Hakusessa 2002 konepellin kromilista.
Ex: e34 525Tic, e34 520
Comment
-
-
Originally posted by jamppiMinkälainen liima olisi parasta tähän tarkoitukseen? Semmosta että perkele pysyy ja kestää! Ilmeisesti silti käytetään alkup. tiivistesarjaa? Hermothan tässä menee. Vinkkejä liiman käyttöön(muutoin kuin haisteluun)otetaan vastaan.F31 328i M-Sport
Comment
-
Comment