Alotetaan tämmöinen varovainen topicci, kun entinen M10-koneen piristäminen on johonkin kadonnut.
Olisi tarkoitus alkaa vähän purkamaan ja kunnostamaan omaa '86 316:sta. Kone täytyy kuitenkin irrottaa, joten meinasin samalla pientä "virkistystä" lisätä. Tavoitteena voisi olla päästä 100 hevosen paremmalle puolelle. Muutoksina meinasin lähinnä weberiä ja uutta nokkaa. Turbottaa en ala, enkä ruiskua tee. Old school-hengessä pitäisi tunaroida. Weberi olisi vissiin 32/36 DGV tai sen tapainen? Miksei lorttokin käy... Onko suosituksia nokka-akseliksi? Onko suuttimien kanssa usein ongelmia? Tarviiko ohivuotoa väsätä? Onko sytkän säätö millainen homma? Alipainesäätö tulee kuitenkin kaasarille. Entä weberissä se tyhjäkäynnin magneettiventtiili (?), on ko siitä mitään iloa?
Mitään osia ei siis vielä ole valmiina, vaan ideoita ja kokemuksia kuunnellaan.
Olisi tarkoitus alkaa vähän purkamaan ja kunnostamaan omaa '86 316:sta. Kone täytyy kuitenkin irrottaa, joten meinasin samalla pientä "virkistystä" lisätä. Tavoitteena voisi olla päästä 100 hevosen paremmalle puolelle. Muutoksina meinasin lähinnä weberiä ja uutta nokkaa. Turbottaa en ala, enkä ruiskua tee. Old school-hengessä pitäisi tunaroida. Weberi olisi vissiin 32/36 DGV tai sen tapainen? Miksei lorttokin käy... Onko suosituksia nokka-akseliksi? Onko suuttimien kanssa usein ongelmia? Tarviiko ohivuotoa väsätä? Onko sytkän säätö millainen homma? Alipainesäätö tulee kuitenkin kaasarille. Entä weberissä se tyhjäkäynnin magneettiventtiili (?), on ko siitä mitään iloa?
Mitään osia ei siis vielä ole valmiina, vaan ideoita ja kokemuksia kuunnellaan.
Comment