Moi!
Koitin haulla etsiä, mutta ei löytynyt..
Eli ajatuksissa rakentaa M6XBXX moottori parilla pakokaasuahtimella. Männät ja veivit nyt ainakin olisi tarkoitus vaihtaa, ja moottorinohjaus luonnollisesti (Haltec E11V2 hyllyssä).. Vakio plenumillakaan ei taida tehdä mitään?
Nopealla googletuksella nokkia näytti löytyvän turbo-applikaatioihin.
Muutama kysymys raadille:
-Mitä tuommoinen lohko kestää? 600-700hp?
-Moottorin heikkoja kohtia?
-Onko S-sarjan osat miten vaihtokelpoisia? Esim. kannet ja kampura..
-Kannattaako edes haaveilla omilla sylinteriputkilla vai meneekö suoraan putkitukseen?
-Kuivasumputus, löytyykö valmiita osia vai meneekö itse rakenteluksi?
-E39 M5:sen laatikko taitaa mennä suoraan koneen perään..? Tuommoinen laatikko taitaa kestää nuo tehotavoitteet?
Löytyykö maailmalta topiceja ahdettujen M6X moottori-projekteista?
Kiitos jo etukäteen!
-Timo
Koitin haulla etsiä, mutta ei löytynyt..
Eli ajatuksissa rakentaa M6XBXX moottori parilla pakokaasuahtimella. Männät ja veivit nyt ainakin olisi tarkoitus vaihtaa, ja moottorinohjaus luonnollisesti (Haltec E11V2 hyllyssä).. Vakio plenumillakaan ei taida tehdä mitään?
Nopealla googletuksella nokkia näytti löytyvän turbo-applikaatioihin.
Muutama kysymys raadille:
-Mitä tuommoinen lohko kestää? 600-700hp?
-Moottorin heikkoja kohtia?
-Onko S-sarjan osat miten vaihtokelpoisia? Esim. kannet ja kampura..
-Kannattaako edes haaveilla omilla sylinteriputkilla vai meneekö suoraan putkitukseen?
-Kuivasumputus, löytyykö valmiita osia vai meneekö itse rakenteluksi?
-E39 M5:sen laatikko taitaa mennä suoraan koneen perään..? Tuommoinen laatikko taitaa kestää nuo tehotavoitteet?
Löytyykö maailmalta topiceja ahdettujen M6X moottori-projekteista?
Kiitos jo etukäteen!
-Timo
Comment