Moro.
Ensimmäistä kunnollista koneremonttia tekemässä m50-koneeseen, joka tarkoittaa että lohko, k-akseli ja kiertokanget koneistettiin. Kampi kasattiin stanu laakereilla, kammen kaulat kiillotettiin ja lohko porattiin ens. ylikokoon, männät uusittiin ja runkolinja hoonattiin suoraksi.
Kuinka kevyesti kammen tulisi pyöriä runkolaakeripukkien asennuksen jälkeen? Entä mäntien asennuksen jälkeen? Osat kasattu kunnollisella monettiavaimella, jossa voimassa oleva kalibrointitodistus.
Eli kampi pyörii kyllä kun räikällä pyörittää jakopään pultista, mutta alkuun saa pikkasen voimaa käyttää, että kampi alkaa pyöriä.
Kertokaahan moottorirakentajat vinkkinne?:think
Ensimmäistä kunnollista koneremonttia tekemässä m50-koneeseen, joka tarkoittaa että lohko, k-akseli ja kiertokanget koneistettiin. Kampi kasattiin stanu laakereilla, kammen kaulat kiillotettiin ja lohko porattiin ens. ylikokoon, männät uusittiin ja runkolinja hoonattiin suoraksi.
Kuinka kevyesti kammen tulisi pyöriä runkolaakeripukkien asennuksen jälkeen? Entä mäntien asennuksen jälkeen? Osat kasattu kunnollisella monettiavaimella, jossa voimassa oleva kalibrointitodistus.
Eli kampi pyörii kyllä kun räikällä pyörittää jakopään pultista, mutta alkuun saa pikkasen voimaa käyttää, että kampi alkaa pyöriä.
Kertokaahan moottorirakentajat vinkkinne?:think
Comment