Laittakaapa ne jotka suuttimia havittelevat minulle privaan minkälaiset saisi olla niin kyselen tarjousta finjectorilta sekä tarvikemotilta.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
2200cc EV 14 suuttimet, mistä halvalla uudet?
Collapse
X
-
Originally posted by primerap10gtr View PostEv14 2200cc taasen ei suositella käytettäväksi bensalla ja on aika haastavat saada edes toimiin bensalla tyhjäkäynnillä.E30 "339" 1380hv - E30 "316" 749hv - E36 328T 505hv - 335i N54 464hv - Vette C3 LS TT 1210hv - Vette C6 TT 1022hv- R-Motorsport
Comment
-
-
Originally posted by billy View PostNostellaas eli kokoonpanosta puuttuu vielä suuttimet, hakusessa korkeaohmiset 1700-2200cc suuttimet ja ajetaan e85 oisko kellään heittää oikeasti hyvää suutinta?
Toki tämä edullisempi vaihtoehto on todettu toimiviksi vaikkei e85:lle suositella: http://www.ebay.com/itm/171493462684...%3AMEBIDX%3AIT
Comment
-
-
Originally posted by Thuppu View PostNämä kait ovat takuulla hyvät e85:lla: http://www.finjector.com/verkkokaupp...-p-519967-188/
sigpic
Bensiinisuuttimien (ei suorasuihkutus) testilaitteet. Myös DT määritys. Kysy YV:llä.
Comment
-
-
Originally posted by Vauhtivaunu View PostNuo dekat ei ole korkeaohmiset. Se tosin ei ole ylitsepääsemätön ongelma koska on olemassa ohjain jolla voi ohjata matalaohmisia suuttimia korkeaohmisille tarkoitetulla ECU:lla.
http://www.jbperf.com/p&h_board/v2_0_1.html#Buy
Comment
-
-
Originally posted by billy View PostJuu hankalaksi menee meinasin nuo kyseiset dekat tilata kun ei noita isoja suuttimia löydy kuin matala ohm sna, pois lukien EV 14 1700cc jotka jätän tilaus listalta poijes.
Ja linkin dekat on nimenomaan matalaohmiset(!)sigpic
Bensiinisuuttimien (ei suorasuihkutus) testilaitteet. Myös DT määritys. Kysy YV:llä.
Comment
-
-
Originally posted by billy View PostMs3 prossulla, kuinka paska homma tuo muutos kaiken kaikkiaan on?
Meinasin itse laittaa MS3:n ja eo. levyn mutta oman projektin aikataulu on venähtänyt töiden vuoksi hamaan tulevaisuuteen. Mulla on noita piirilevyjä kyllä "hyllyssä" jos joku on kiinnostunut. Komponentit joutuu hommaamaan...sigpic
Bensiinisuuttimien (ei suorasuihkutus) testilaitteet. Myös DT määritys. Kysy YV:llä.
Comment
-
-
Originally posted by Thuppu View Post1700cc EV14 on sit taas todettu e85 ei-yhteensopivaksi. Jäi tosiaan huomaamatta toi ohmisuus, mut eikö näitä pysty lisävastuksilla muuttelemaan?Last edited by billy; 01-11-2014, 23:26.
Comment
-
-
Originally posted by Thuppu View Postmut eikö näitä pysty lisävastuksilla muuttelemaan?
Matalaohmiset suuttimet tarvitsevat ns. avauspulssin joka on noin 4-5A ja sen jälkeen pitovirran joka on luokkaa 1-2A. Silloin ne toimivat suunnitellusti (peak&hold). Asiasta löytyy faktaa hakemalla.sigpic
Bensiinisuuttimien (ei suorasuihkutus) testilaitteet. Myös DT määritys. Kysy YV:llä.
Comment
-
-
Täytyy sitten varmasti hakea tuollaista yhdistelmää 1300cc suutinta löytyy vielä korkea ohm sna joka testatusti pelaa e85 siihen loppuneen valikoima ja lupaa tuolle suuttimelle noin 650hv ja eihän se riitä
Pitäneet noita bokseja sitten tilata 2kpl kiitoksia vaunulle vinkistäLast edited by billy; 02-11-2014, 08:14.
Comment
-
-
Mites nämä : http://www.full-race.com/store/fuel-...-injector.html
2200cc/min @ 43.5 psi (3 bar)
Design pressure of 7 bar (101.5)
3700cc/min @ 130.5 psi (9 bar)
Ideal for methanol applications: 1 injector per cylinder for all but the most demanding applications, while maintaining control during idle and off idle conditions.
High impedance – no injector resistor or injector driver is neededLast edited by -Jarno-; 02-11-2014, 08:37.
Comment
-
Comment