Laittakaapa ne jotka suuttimia havittelevat minulle privaan minkälaiset saisi olla niin kyselen tarjousta finjectorilta sekä tarvikemotilta.
2200cc EV 14 suuttimet, mistä halvalla uudet?
Collapse
X
-
Suuttimen koon lisäksi tyhjäkäynnin "hyvyyteen" ja tyhjäkäynnin säädön haastavuuteen vaikuttaa suuresti millä purkilla suutinta ohjataan. Esim. 2kpl EV14 2200cc/syl rinnan kytkettynä, iskutilavuus n.500cc/syl ja bensalla on todettu toimivan ja säätyvän tyhjäkäynnillä erinomaisesti. Toisesta ääripäästä kokemuksina 1kpl/1500cc/600cc/bensa ajettavuus ja säädettävyys surkea sekä monen AFR yksikön seosheiluntaa alle 50hv moottoritehoilla, tyhjäkäynnistä puhumattakaan. Tietyssä kohtaa aukioloaikaa lisättäessä suutin tuli kontrolliin ja vastasi säätöihin oletetusti.Originally posted by primerap10gtr View PostEv14 2200cc taasen ei suositella käytettäväksi bensalla ja on aika haastavat saada edes toimiin bensalla tyhjäkäynnillä.E30 "339" 1380hv - E30 "316" 749hv - E36 328T 505hv - 335i N54 464hv - Vette C3 LS TT 1210hv - Vette C6 TT 1022hv- R-Motorsport
Comment
-
Nämä kait ovat takuulla hyvät e85:lla: http://www.finjector.com/verkkokaupp...-p-519967-188/Originally posted by billy View PostNostellaas
eli kokoonpanosta puuttuu vielä suuttimet, hakusessa korkeaohmiset 1700-2200cc suuttimet ja ajetaan e85 oisko kellään heittää oikeasti hyvää suutinta?
Toki tämä edullisempi vaihtoehto on todettu toimiviksi vaikkei e85:lle suositella: http://www.ebay.com/itm/171493462684...%3AMEBIDX%3AIT
Comment
-
Nuo dekat ei ole korkeaohmiset. Se tosin ei ole ylitsepääsemätön ongelma koska on olemassa ohjain jolla voi ohjata matalaohmisia suuttimia korkeaohmisille tarkoitetulla ECU:lla.Originally posted by Thuppu View PostNämä kait ovat takuulla hyvät e85:lla: http://www.finjector.com/verkkokaupp...-p-519967-188/
sigpic
Bensiinisuuttimien (ei suorasuihkutus) testilaitteet. Myös DT määritys. Kysy YV:llä.
Comment
-
Juu hankalaksi menee meinasin nuo kyseiset dekat tilata kun ei noita isoja suuttimia löydy kuin matala ohm sna, pois lukien EV 14 1700cc jotka jätän tilaus listalta poijes.Originally posted by Vauhtivaunu View PostNuo dekat ei ole korkeaohmiset. Se tosin ei ole ylitsepääsemätön ongelma koska on olemassa ohjain jolla voi ohjata matalaohmisia suuttimia korkeaohmisille tarkoitetulla ECU:lla.
http://www.jbperf.com/p&h_board/v2_0_1.html#Buy
Comment
-
Ja mikä ECU sulla on?Originally posted by billy View PostJuu hankalaksi menee meinasin nuo kyseiset dekat tilata kun ei noita isoja suuttimia löydy kuin matala ohm sna, pois lukien EV 14 1700cc jotka jätän tilaus listalta poijes.
Ja linkin dekat on nimenomaan matalaohmiset(!)sigpic
Bensiinisuuttimien (ei suorasuihkutus) testilaitteet. Myös DT määritys. Kysy YV:llä.
Comment
-
1700cc EV14 on sit taas todettu e85 ei-yhteensopivaksi. Jäi tosiaan huomaamatta toi ohmisuus, mut eikö näitä pysty lisävastuksilla muuttelemaan?
Comment
-
Eipä se mikään paska homma ole. Jos sulla on MS3X-lisälevy niin otat tuon laittamani linkin purkin x2(kaksi kpl koska purkissa vain 4kpl ohjauksia) johtojen väliin tai jos ei ole MS3X-levyä niin johdottaa suoraan MS3-prosukortin liittimestä ohjaukset JB perfin tähän versioon:Originally posted by billy View PostMs3 prossulla, kuinka paska homma tuo muutos kaiken kaikkiaan on?
Meinasin itse laittaa MS3:n ja eo. levyn mutta oman projektin aikataulu on venähtänyt töiden vuoksi hamaan tulevaisuuteen. Mulla on noita piirilevyjä kyllä "hyllyssä" jos joku on kiinnostunut. Komponentit joutuu hommaamaan...sigpic
Bensiinisuuttimien (ei suorasuihkutus) testilaitteet. Myös DT määritys. Kysy YV:llä.
Comment
-
Kyllä pystyy. Itse vaan ei tiedä tuon taivaallista noista enkä paljon muistakaan, joten teettäys hommiks meneeOriginally posted by Thuppu View Post1700cc EV14 on sit taas todettu e85 ei-yhteensopivaksi. Jäi tosiaan huomaamatta toi ohmisuus, mut eikö näitä pysty lisävastuksilla muuttelemaan?
Last edited by billy; 01-11-2014, 23:26.
Comment
-
Periaatteessa mutta en suosittele matalaohmisten ohjaamista etuvastusten kanssa. Se johtuu siitä yksinkertaisesta syystä ettei niitä ole suunniteltu toimimaan etuvastusten kanssa;Originally posted by Thuppu View Postmut eikö näitä pysty lisävastuksilla muuttelemaan?
Matalaohmiset suuttimet tarvitsevat ns. avauspulssin joka on noin 4-5A ja sen jälkeen pitovirran joka on luokkaa 1-2A. Silloin ne toimivat suunnitellusti (peak&hold). Asiasta löytyy faktaa hakemalla.sigpic
Bensiinisuuttimien (ei suorasuihkutus) testilaitteet. Myös DT määritys. Kysy YV:llä.
Comment
-
Ok, eipä oo asiaan tarvinnu koskaan perehtyä.
Comment
-
Täytyy sitten varmasti hakea tuollaista yhdistelmää
1300cc suutinta löytyy vielä korkea ohm sna joka testatusti pelaa e85 siihen loppuneen valikoima ja lupaa tuolle suuttimelle noin 650hv ja eihän se riitä
Pitäneet noita bokseja sitten tilata 2kpl
kiitoksia vaunulle vinkistä
Last edited by billy; 02-11-2014, 08:14.
Comment
-
Mites nämä : http://www.full-race.com/store/fuel-...-injector.html
2200cc/min @ 43.5 psi (3 bar)
Design pressure of 7 bar (101.5)
3700cc/min @ 130.5 psi (9 bar)
Ideal for methanol applications: 1 injector per cylinder for all but the most demanding applications, while maintaining control during idle and off idle conditions.
High impedance – no injector resistor or injector driver is neededLast edited by -Jarno-; 02-11-2014, 08:37.
Comment
Comment