Eli potilaana -96 compact, M43 moottorilla.
Näillä keleillä, -10 astetta, moottorin lämmöt nousee hädin tuskin sinisen alueen yläpuolelle, ajetusta matkasta huolimatta. Termostaatti on vaihdettu 2010 alkuvuodesta, onko niin huonolaatuisia, että voi jo nyt olla viallinen? Tänään n. 20km ajon jälkeen ylävesiletku oli jo melko lämmin, alaletku haalea, eli vähän tuntuu päästävän ohi termari. Uus tarvike maksaa reilut 50€, ei ihan huvikseen totakaan viitti maksaa. Eli alanko tukkimaan syyläriä pahvilla vai termarikaupoille?
Näillä keleillä, -10 astetta, moottorin lämmöt nousee hädin tuskin sinisen alueen yläpuolelle, ajetusta matkasta huolimatta. Termostaatti on vaihdettu 2010 alkuvuodesta, onko niin huonolaatuisia, että voi jo nyt olla viallinen? Tänään n. 20km ajon jälkeen ylävesiletku oli jo melko lämmin, alaletku haalea, eli vähän tuntuu päästävän ohi termari. Uus tarvike maksaa reilut 50€, ei ihan huvikseen totakaan viitti maksaa. Eli alanko tukkimaan syyläriä pahvilla vai termarikaupoille?
Comment