eli lämmöt nousi n.80-83C ja vaihdoin uuden termostaatin ja nyt lämmöt 105C. Onkohan normaalit lämmöt?? Tuntuu vähän korkeilta??
Moottorin lämmöt E65 745iA 2003
Collapse
X
-
-
Lienee
lämmöt sitten OK.
Vaikuttais siltä, että kun manuaalisesti lisää puhaltimen nopeutta, niin ei muutu "nopeammalle" ja puhaltimen äänikään ei "kovene"? Sitten kun laittaa "teho sulatukselle/puhallukselle"(erillinen nappi) niin kyllä puhaltaa ja äänikin muuttu puhaltimessa !?
Comment
-
Eihän sen puhaltimen pidä melutakkaan
eiköhän sieltä tule ilmaa kuitenkin, monessa autossa puhallin meluaa ja ilmaa ei silti tule..
Se, että puhallin ääntää kun laittaa tuulilasin maksimipuhalluksen johtuu siitä kun kaikki ilma pusketaan tuulilasi suulakkeista..Gelbe Blinker, H7-Licht und 17" Reifen YEAH!
Comment
-
Niin, en tarkoita mitään "melua", mutta kyllähän tuon nopeuden muutoksen aiheuttama puhaltimen ääni/tehon muutos pitäis huomata jotenkin ?! Mitäs kaikkee tuo siili voisi aiheuttaa !?Originally posted by tecro View PostEihän sen puhaltimen pidä melutakkaan
eiköhän sieltä tule ilmaa kuitenkin, monessa autossa puhallin meluaa ja ilmaa ei silti tule..
Se, että puhallin ääntää kun laittaa tuulilasin maksimipuhalluksen johtuu siitä kun kaikki ilma pusketaan tuulilasi suulakkeista..
Comment
-
jatkoa !!! lämmöt nousee/
vaihtelee 80-83, 83-90, 93-105C ja pyrkii säätämään ajotavasta riippuenjuurikin noihin lukemiin elikkäs EI nosta AINA lämpöja "lineaarisesti" 105C asteeseen?! Varmaankin joku hienous, johon ei BMW-Suomikaan osaa vastata?Originally posted by junkkri View Posteli lämmöt nousi n.80-83C ja vaihdoin uuden termostaatin ja nyt lämmöt 105C. Onkohan normaalit lämmöt?? Tuntuu vähän korkeilta??
Comment
-
Sähkösäätöinen termari, siellä on lämmityselementti jolla saadaan vesien lämpöä laskettua konetta kuormittaessa.
...jos tätä tarkoitit.325i -08
i3 REx -17
M5 -98 Imolarot
535i -90 N/A project (maatumassa)
Ex. 318ti -97, 316ti -02, 540iAT -96, 540i -99, 328i -97, 730i -93 V8, 540iAT -99 1/3, 530DA -01, 320iT -06, 535DA -05
Comment
-
kyllä
tarkoitin juurikin tuota, mutta mikä idea ko "säädöillä" on? Kun lämmöt esim. 82 C niin hytissä ei hirveen lämmintä!? Kun 105C niin siällä kuuma (tietenkin) Välillä auto lämpee nopeammin ja välillä sitten taas ei. Vanhalla termarilla nousi lämmöt AINA 82 C ja tämän takia vaihdoin tuon termarin !?Originally posted by Cell View PostSähkösäätöinen termari, siellä on lämmityselementti jolla saadaan vesien lämpöä laskettua konetta kuormittaessa.
...jos tätä tarkoitit.
Comment
Comment