Jäänyt ajosta seisomaan ja nyt puuttuu kipinä ja bensa molemmat, vaihdettu jo bensapumppu,pumpun rele,kampiakselin anturi? Olisiko mahdollisesti DME paskana vai mistä lähteä etsimään vikaa?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
-95 328 Kipinä ja bensa hukassa?
Collapse
X
-
Originally posted by viiskulma View PostJäänyt ajosta seisomaan ja nyt puuttuu kipinä ja bensa molemmat, vaihdettu jo bensapumppu,pumpun rele,kampiakselin anturi? Olisiko mahdollisesti DME paskana vai mistä lähteä etsimään vikaa?
mutta vikakoodit vikakoodit.. turha arpoa...F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
-
-
Originally posted by peto2 View Postkampiakselin tunnistimeen viittaa, olikos tarvikeanturi mikä laitettiin?. mutuna heitän että yleensä jos dme hajoaa, siitä menee sytkäpuoli.
mutta vikakoodit vikakoodit.. turha arpoa...Joensuu Connection - Normaalisti rajoitinta vasten
Köyhä Connection - Rahasta tiukkaa kerho
Comment
-
-
Nokan tunnistin on, mutta ei estä käynnistymistä, toisin kuin tuo kampuran anturi.Myyn:
M10/20/52 E30-E36 osia
Comment
-
-
Originally posted by viiskulma View Postvikakoodina näyttöö bensapumpun relettä.....sen verran tutkiessa selvis että dme:n rele ei vedä....hyppyjohdolla kun vetän releen navat kiinni niin lähtee käyntiin, releen vaihtokaan ei auta joten olisiko tietoa mistä tulee virta tuolle "kelalle" releessä?
kuva, sivu 165 -> http://mankeli.dy.fi/bmw/etm/1996%20...g%20Manual.pdfLast edited by peto2; 31-12-2012, 16:44.F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
Comment
-
-
tosiaan releelle kun syöttä "pakko"maata niin vetää ja lähtee käyntiin eli jostain syystä dme ei ohjaa maata ilmeisesti releelle.Nyt kun lukee vikakoodit uudestaan käynnissä, näyttää vikakooodia nokka-akselin anturille joka myös vaihdettu.voiko siis nokka-akselin anturilla olla yhteyttä tähän "maa vikaan"
Comment
-
-
Originally posted by viiskulma View Postvikakoodina näyttöö bensapumpun relettä.....sen verran tutkiessa selvis että dme:n rele ei vedä....hyppyjohdolla kun vetän releen navat kiinni niin lähtee käyntiin, releen vaihtokaan ei auta joten olisiko tietoa mistä tulee virta tuolle "kelalle" releessä?Originally posted by peto2 View Postvirta tulee suoraan ja maa DME:ltä. vika voi silti olla virtalukon pohjakin :think
kuva, sivu 165 -> http://mankeli.dy.fi/bmw/etm/1996%20...g%20Manual.pdfOriginally posted by viiskulma View Posttosiaan releelle kun syöttä "pakko"maata niin vetää ja lähtee käyntiin eli jostain syystä dme ei ohjaa maata ilmeisesti releelle.Nyt kun lukee vikakoodit uudestaan käynnissä, näyttää vikakooodia nokka-akselin anturille joka myös vaihdettu.voiko siis nokka-akselin anturilla olla yhteyttä tähän "maa vikaan"
Comment
-
-
Originally posted by viiskulma View Posttosiaan releelle kun syöttä "pakko"maata niin vetää ja lähtee käyntiin eli jostain syystä dme ei ohjaa maata ilmeisesti releelle.Nyt kun lukee vikakoodit uudestaan käynnissä, näyttää vikakooodia nokka-akselin anturille joka myös vaihdettu.voiko siis nokka-akselin anturilla olla yhteyttä tähän "maa vikaan"
kato mittarilla diagnoosipistokkeen pinnin 19 resistanssi maihin, pitäis tulla samasta maadoituspisteestä kuin DME maadotus. tosin epäilen tätäkin vaihtoehtoa :think
Originally posted by jr66 View PostPuhutaan ilmeisesti pa-pumpun releestä vaikka mainitaankin että dme:n rele ei vedä ?F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
Comment
-
-
Originally posted by peto2 View Postnokka-akselin anturi ei vaikuta muuten kuin että saattaa olla "pitkä vieteri" ja vanos on pois pelistä.
kato mittarilla diagnoosipistokkeen pinnin 19 resistanssi maihin, pitäis tulla samasta maadoituspisteestä kuin DME maadotus. tosin epäilen tätäkin vaihtoehtoa :think
dme:n relettä olen ainakin itse tarkoittanut :think
Tarviipa mittailla, tiedä sitten missä vika
Comment
-
Comment