Kaipaisin neuvoja vaihdelaatikon sovituksesta ja kytkinkopan hitsauksesta.
Pitkällisten pähkäilyjen jälkeen tuli hommattua projektiin tuollainen ZF S5D 320Z vaihdelaatikko.
Loota pitäisi sovittaa Volvon alumiinikoneen perään ja sovitusta varten löytyy noita Volvon vaihteistoja.
Ajatuksena on siis ottaa siivu molemmista laatikoista ja hitsata sitten Volvon lohkoon käypäinen siivu Bemarin laatikkoon. Kytkinakselin pitkittäinen sovitus ei tuota ongelmia mutta sivuttainen vähän mietityttää.
Tällähetkellä ei ole mahdollista sovittaa laatikkoa lohkon avulla ja kysymys siis kuuluukin näin:
Onko järkevää tehdä Volvon laatikon avulla jigi joka tulisi kytkinakselin ympärille ja laatikon kiinnitysreikiin kiinni jonka avulla sitten saisi Volvon laatikon siivun keskitettyä Bemarin laatikkoon?
Vai ostanko suosiolla toisen lohkon jonka avulla rupean sovittelemaan palasia kohdilleen?
Pitkällisten pähkäilyjen jälkeen tuli hommattua projektiin tuollainen ZF S5D 320Z vaihdelaatikko.
Loota pitäisi sovittaa Volvon alumiinikoneen perään ja sovitusta varten löytyy noita Volvon vaihteistoja.
Ajatuksena on siis ottaa siivu molemmista laatikoista ja hitsata sitten Volvon lohkoon käypäinen siivu Bemarin laatikkoon. Kytkinakselin pitkittäinen sovitus ei tuota ongelmia mutta sivuttainen vähän mietityttää.
Tällähetkellä ei ole mahdollista sovittaa laatikkoa lohkon avulla ja kysymys siis kuuluukin näin:
Onko järkevää tehdä Volvon laatikon avulla jigi joka tulisi kytkinakselin ympärille ja laatikon kiinnitysreikiin kiinni jonka avulla sitten saisi Volvon laatikon siivun keskitettyä Bemarin laatikkoon?
Vai ostanko suosiolla toisen lohkon jonka avulla rupean sovittelemaan palasia kohdilleen?
Comment