Announcement

Collapse
No announcement yet.

525 vaihdelaatikko

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • mikap92
    Bimmer Rookie
    • May 2013
    • 33
    • ylivieska

    525 vaihdelaatikko

    ELI SIIS MIKÄ OLISI HYVÄ VAIHDELAATIKKO BMW 525 MOOTTORIN PERÄÄN pitäisi kestää jotain 450nm
    nytten on zf laatikko mutta pitäisi löytää semmonen missä ois nopeampi vlitys ( 5 ylivaihde tai sitten 6 vaihdetta) ja passais suoraan moottorin perään muulla ei mitään väliä: Ajatella
  • jr66
    Bimmer Enthusiast
    • Apr 2006
    • 16486
    • Asikkala

    #2
    Ja kone on m20, m50, m52, joku muu ?

    Comment

    • mikap92
      Bimmer Rookie
      • May 2013
      • 33
      • ylivieska

      #3
      m51d25 eli sii tuo 2.5td mitä konetta on omegassakin

      Comment

      • Make H.
        BTCF Member
        • Jul 2006
        • 1278
        • Kokkola

        #4
        Mikset vaihtaisi tiuhempaa perävälitystä?

        Comment

        • mikap92
          Bimmer Rookie
          • May 2013
          • 33
          • ylivieska

          #5
          siis moottori on omegan korissa ja omegassa on kitkalukolla oleva perä ja omegan perässä aika hidas välitys.....

          Comment

          • peto2
            BTCF Member
            • Jan 2007
            • 8265
            • Järvikylä (Nakkila)

            #6
            Originally posted by mikap92 View Post
            siis moottori on omegan korissa ja omegassa on kitkalukolla oleva perä ja omegan perässä aika hidas välitys.....
            ehkäpä bensamallin omegasta löytys tiheäpi perä.. ooppeleita kun en tunne niin voisi jopa olettaa että saman malliset perät olis -> pystyt siirtämään lukkoyksikön siihen tiheempään perään. vaikkei mikään olekkaan varmaa kun opelista kyse.. paitsi että löytää itsensä tienvarresta.
            F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
            ex:
            E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
            Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
            Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
            Nakkaa privaa jos tarvetta.

            Comment

            • mazajns
              Bimmer Fanatic
              • Jun 2007
              • 511
              • Joensuu

              #7
              Huhua kuullut että pikkukoneisten omegojen perät sisuksiltaan vastaavia kuin bmw:n 168 perät. Eli sieltä löytyy rattaita jos perävälitystä haluaa muuttaa. mv6:sissa taas vastaava kuin meillä 188. Mutta lukko on "tiukempi" ja joutuu lisätilaa sorvaamaan Bmw:n kuoriin kasatessa.

              Mutta asiaan: Sulla on nyt 1:1 vitonen? M20B25-M21D24 laatikot käy ainakin m50 moottoriin kiinni. Niissä on 0.81 välitteinen 5 vaihde. Omassani on näin.
              Laatikko jää aavistuksen vinoon mutta pienellä vaihdekepin ja takakannakkeen modauksella menee.

              Noihin uudempiin getrageihin ja zf:iin verrattuna vaihteen vaihto on hitaampaa mun mielestä mutta pärjää noillakin.

              Comment

              • mikap92
                Bimmer Rookie
                • May 2013
                • 33
                • ylivieska

                #8
                Nytten alkoi kiinnostaan tuo perän vaihtaminen eli onko jollakin varmaa tietoa perään yhteen sopivuudesta ja mistä tuommonen isompi perä löytyisi

                Comment

                Working...
                X
                😀
                🥰
                🤢
                😎
                😡
                👍
                👎