Tässä on iskenyt pieni "tekniikkakuume" ja ehdottomasti olisi saatava turbodieseli (jos nyt jotain pitäisi saada ).
Elikkäs searchia käytettyäni ymmärsin että tuossa moottorissa pitäisi vaihtaa pa-suodatinta aika tiuhasti.?
Mitä muita huoltoja tuolle M21 td:lle tulisi tehdä "sillointällöin"?
Toiseksi kiinnostaa tuon tekniikan kestävyys.
Kuinka pitkälti tuon moottorin on odotettavissa kestää "normaalikäytössä" ja jos huollot on tehty säännöllisesti?
Mitä heikkoja puolia tuossa moottorissa on? Entä turbon kestävyys?
Minulla olisi tiedossa eräs E28 524td:n tekniikka:
-ajettu hieman yli 400000km
-kansiremontti tehty kansipajalla hiljattain
-ei kuluta tai valuta öljyä mistään
-ei pidä mitään normaalista poikkeavaa ääntä
Onko noissa moottoreissa alakerta kuinka kestävä? Onko tuo 400tkm ajettu M21 jo pommi (oletetaan että pidetty hyvin)?
Mitään viritysvinkkejä tähän topicciin ei kaivata! Niitä on tällä foorumilla jo mahtava määrä.
Toivottavasti ei ollut mitään tyhmiä kysymyksiä, olen vasta hetken tutkinut BMW:n dieseleitä...
Elikkäs searchia käytettyäni ymmärsin että tuossa moottorissa pitäisi vaihtaa pa-suodatinta aika tiuhasti.?
Mitä muita huoltoja tuolle M21 td:lle tulisi tehdä "sillointällöin"?
Toiseksi kiinnostaa tuon tekniikan kestävyys.
Kuinka pitkälti tuon moottorin on odotettavissa kestää "normaalikäytössä" ja jos huollot on tehty säännöllisesti?
Mitä heikkoja puolia tuossa moottorissa on? Entä turbon kestävyys?
Minulla olisi tiedossa eräs E28 524td:n tekniikka:
-ajettu hieman yli 400000km
-kansiremontti tehty kansipajalla hiljattain
-ei kuluta tai valuta öljyä mistään
-ei pidä mitään normaalista poikkeavaa ääntä
Onko noissa moottoreissa alakerta kuinka kestävä? Onko tuo 400tkm ajettu M21 jo pommi (oletetaan että pidetty hyvin)?
Mitään viritysvinkkejä tähän topicciin ei kaivata! Niitä on tällä foorumilla jo mahtava määrä.
Toivottavasti ei ollut mitään tyhmiä kysymyksiä, olen vasta hetken tutkinut BMW:n dieseleitä...
Comment