Jos tosta koneesta meinaa oikeasti saada tehoa irti, niin eiköhän se järkevin vaihtoehto ole lyödä hyrskytin kylkeen..
m40b18 viritys
Collapse
X
-
Varmasti tai sit vaikka m20b25, mutta ihan olis joku n.114Kw hakusessa ja tarkoitus on kutittaa juuri tätä m40 konetta.Gentlemen prefer Blondes
Dodge Challenger R/T 1970
ex:323i -79,528i -86,535i -84,520ia -85,520i -85,
315 -83,315 -83,518 -82,1502 -77,318is -89,M-5 -86,540i -94,e21 turbo -83, 750ial -88.
Comment
-
Originally posted by bmwm5e28Varmasti tai sit vaikka m20b25, mutta ihan olis joku n.114Kw hakusessa ja tarkoitus on kutittaa juuri tätä m40 konetta.“Good people drink good beer.” - Hunter S. Thompson
Comment
-
Läppärungot ja nokka, 1800€, peltisarja ja putki 500€, Kannen porttaus 200€, ilmansuodatin 50€, vauhtipyörän kevennys ja tasapainotus kampiakselin kanssa 150€, dynometrissä lastutus 600€.
Ja kaiken päälle asennukset, eli n.5000€
Mutta sitten alkaisi vakio 325 olemaan aika kovilla tuon rinnalla... Ei muuta kun kokeilemaan, pidän peukkuja sulle!!
BTW, mahtaako läppärungot vaikuttaa katsastuksessa, kuten jos laittaisi 8venttiilisen tilalle 16venttiilisen kannen...?
Comment
-
Joo-o, aika hurjilta kuulostaa hinnat, paitsi että tohon kannen duunaamiseen saa kyllä helposti upotettua PALJON enemmän rahaa, vai kuka tekee noin halvalla? Eiköhän tuo noin 150 hepoa irtoa ilman niitä läppärunkojakin..“Good people drink good beer.” - Hunter S. Thompson
Comment
-
Originally posted by L.Hpaitsi että tohon kannen duunaamiseen saa kyllä helposti upotettua PALJON enemmän rahaa, vai kuka tekee noin halvalla?Tästä ei saa sitte puhua julkisesti mutta se mesta jota mä suosittelin ja sä sait sen riisto hinnan 1000€+, niin siinä sivukonttorissa jossa ne kannet tehdään sama työ maksaa n 250€..
Tähän saadaan varmuus tossa tammikuun puolella niin voidaan sitte kattoa se sunkin auto
Comment
-
Originally posted by f1zzSHH!Tästä ei saa sitte puhua julkisesti mutta se mesta jota mä suosittelin ja sä sait sen riisto hinnan 1000€+, niin siinä sivukonttorissa jossa ne kannet tehdään sama työ maksaa n 250€..
Tähän saadaan varmuus tossa tammikuun puolella niin voidaan sitte kattoa se sunkin autoKyllä kun tarpeeks kyseli alko löytymään ihan sopiviakin paikkoja, mutta pääsääntöisesti enemmän ainakin kannattaa varata sitä rahaa ja sehän riippuu aina siitäkin mitä kaikkea kannelle lopulta tehdään..
“Good people drink good beer.” - Hunter S. Thompson
Comment
-
Entäs jos kone onkin vähäpäästöinen, niin meneekö katsastuksessa päästöistä läpi virinokalla, jos laittaa vakiolastun paikalleen?
Comment
-
Originally posted by jussikavenEntäs jos kone onkin vähäpäästöinen, niin meneekö katsastuksessa päästöistä läpi virinokalla, jos laittaa vakiolastun paikalleen?“Good people drink good beer.” - Hunter S. Thompson
Comment
-
vakionokan hiottaminen kävi mielessä ja varmaan maksimissaan jokin 282 asteinen tjsp. Luulisi sillä menevän vielä päästöistä?
Comment
-
Nonii jussikin on alkanu postailla, elikkä kyseessä on jussin projekti.
Kansityön hinta on kohallaan , kiitos wileenin.Gentlemen prefer Blondes
Dodge Challenger R/T 1970
ex:323i -79,528i -86,535i -84,520ia -85,520i -85,
315 -83,315 -83,518 -82,1502 -77,318is -89,M-5 -86,540i -94,e21 turbo -83, 750ial -88.
Comment
-
Unohda koko juttu. m40 moottorin paras käyttö kohde on ankkurinpaino (lainaus bmw total lehdestä)
Myy toi pois ja osta valmiiksi tarpeeksi tehokas peli!
Älä ota herneitä nenään mutta tämä on totuus!!-04 e60 530da
ex bemmit: 1502, 318i, 535i, 730i, 850i, 530dx2
Comment
-
Jep Jep ei kai toi m40 ole niitä bemun parhaita tuotoksia, mutta mitkäs on siinä ne ns.heikot kohdat?
jakoremmi tietty...Gentlemen prefer Blondes
Dodge Challenger R/T 1970
ex:323i -79,528i -86,535i -84,520ia -85,520i -85,
315 -83,315 -83,518 -82,1502 -77,318is -89,M-5 -86,540i -94,e21 turbo -83, 750ial -88.
Comment
-
pomps
Nostetaas puoli vuosikymmentä vanha topikki kun ei näin turhasta aiheesta viitti uutta aloittaa
Onko kukaan yrittänyt rakentaa m40:iä? Isoin puute kai tossa kattilassa on se ettei siihen saa järkevän kokoisia venttiileitä millään, että sen saisi hengittämään (8 tappia ja pieni poraus). Älkä vittu kysykö miksi mutta mua jostain perverssistä syystä tämäkin kiinnostaa
Ja tarviiko kaikkien keskusteluiden niin vakavia olla , 1 Essonbaari-topik kai mahtuu joukkoon.2015 VW Crafter
1984 BMW 316
2009 Kawasaki Ninja 250RRR
petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Comment
Comment