Announcement

Collapse
No announcement yet.

m50b25 hx52 pro

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Krizto
    Bimmer Rookie
    • Apr 2013
    • 172
    • Raasepori

    m50b25 hx52 pro

    Niin elikkä onks kellään kokemusta miten tommoinen hx52pro ahdin toimii m50 koneen kyljessä?
  • Krizto
    Bimmer Rookie
    • Apr 2013
    • 172
    • Raasepori

    #2
    Originally posted by Krizto View Post
    Niin elikkä onks kellään kokemusta miten tommoinen hx52pro ahdin toimii m50 koneen kyljessä?

    Entäs tavallisella hx52? Eikö kukaan??

    Comment

    • jmp2002
      BTCF Member
      • Oct 2003
      • 5727
      • Rovaniemi

      #3
      Kyllähän se varmasti pyörii... Mutta moni muu asia ratkaisee enemmän.. Joten mikkä sulla on tavoitteet? Mielestäni kuulostas suht isolta jos et yli 600 ole jarruttamassa...
      E30 325i Touring -89
      E30 325i touring -88 m50tbo
      G20 330e M-Sport -20

      Comment

      • Ezpej
        Bimmer Fanatic
        • Jul 2012
        • 252
        • Pilkanmaan ylipaineistaja

        #4
        Luulen että pelittää mainiosti n. 650 - 750hp kokoonpanossa.

        Itselle KKD motorsport suositteli HX52 tai sitte HX50MFS malleja m20 koneelle, koska molemmissa vielä mahdollisuutta alhaalta heräävänä. Kaikkihan tietty riippuu nokanajoituksesta yms hienosäädöistä, mutta tuo nokan ajoitus tuntuu olevan erittäin tärkeä osa koko hommassa.

        Miksei hx40 superia?

        Comment

        • grab_
          BTCF Member
          • Aug 2009
          • 2839
          • Uusimaa

          #5
          Originally posted by Ezpej View Post

          Miksei hx40 superia?
          Juuri näin itelle tulossa kyseinen ahdin 18# pakopesällä m50b25 ja moni täällä sitä sanoo että toimii loistavasti
          Ei mitään kerrottavaa

          Comment

          • Krizto
            Bimmer Rookie
            • Apr 2013
            • 172
            • Raasepori

            #6
            Mulla on kaks imunokkaa asennettu ja kuudes pakopytty on 1.3mm auki ykk asennossa.
            Hx40 super on kokeiltu, 530hv 1,3 baarilla. Tehot avoite olisi 650-700hv

            Comment

            • ^Tonix^
              BTCF Member
              • Sep 2005
              • 641
              • Vaasa

              #7
              Originally posted by Krizto View Post
              Mulla on kaks imunokkaa asennettu ja kuudes pakopytty on 1.3mm auki ykk asennossa.
              Hx40 super on kokeiltu, 530hv 1,3 baarilla. Tehot avoite olisi 650-700hv
              Ihan mielenkiinnosta ihmettelen millä kierroksilla toi 1.3bar on saavutettu ja millä kierroksilla huippu vääntö ja teho?
              Itsellä nokat 0.75mm auki ykk:ssa ja huippu vääntö 5167rpm ja teho 5887rpm.
              e30 325 M-Tech2 2d M50 turbo
              E30 318is
              E36 M3 Coupe

              Comment

              • Krizto
                Bimmer Rookie
                • Apr 2013
                • 172
                • Raasepori

                #8
                Originally posted by ^Tonix^ View Post
                Ihan mielenkiinnosta ihmettelen millä kierroksilla toi 1.3bar on saavutettu ja millä kierroksilla huippu vääntö ja teho?
                Itsellä nokat 0.75mm auki ykk:ssa ja huippu vääntö 5167rpm ja teho 5887rpm.

                Mulle huippuvääntö 5330rpm ja teho 6116rpm, ahdot saavutettu ennen 4500rpm jos muistan oikein

                Comment

                • Krizto
                  Bimmer Rookie
                  • Apr 2013
                  • 172
                  • Raasepori

                  #9
                  Originally posted by Krizto View Post
                  Mulle huippuvääntö 5330rpm ja teho 6116rpm, ahdot saavutettu ennen 4500rpm jos muistan oikein
                  Mitä täpahtuu käyrälle sulle sitten 5800rpm jälkeen?

                  Comment

                  • Krizto
                    Bimmer Rookie
                    • Apr 2013
                    • 172
                    • Raasepori

                    #10
                    Originally posted by Ezpej View Post
                    Luulen että pelittää mainiosti n. 650 - 750hp kokoonpanossa.

                    Itselle KKD motorsport suositteli HX52 tai sitte HX50MFS malleja m20 koneelle, koska molemmissa vielä mahdollisuutta alhaalta heräävänä. Kaikkihan tietty riippuu nokanajoituksesta yms hienosäädöistä, mutta tuo nokan ajoitus tuntuu olevan erittäin tärkeä osa koko hommassa.

                    Miksei hx40 superia?
                    Kai sitten on vain kokeiltava tommoinen 52pro
                    Last edited by Krizto; 27-07-2013, 09:48.

                    Comment

                    • ^Tonix^
                      BTCF Member
                      • Sep 2005
                      • 641
                      • Vaasa

                      #11
                      Originally posted by Krizto View Post
                      Mitä täpahtuu käyrälle sulle sitten 5800rpm jälkeen?
                      Jatkuu siitä samalla tasolla, 6400rpm tehoa 10hv vähemmän ja 0.04bar vähemmän ahtoja.
                      e30 325 M-Tech2 2d M50 turbo
                      E30 318is
                      E36 M3 Coupe

                      Comment

                      • Ezpej
                        Bimmer Fanatic
                        • Jul 2012
                        • 252
                        • Pilkanmaan ylipaineistaja

                        #12
                        Originally posted by grab_ View Post
                        Juuri näin itelle tulossa kyseinen ahdin 18# pakopesällä m50b25 ja moni täällä sitä sanoo että toimii loistavasti
                        varmasti hyvä valinta tuo jättipesällinenkin.. Mulla on paketissa 16# pesällä mutta kuitenkin tulee vaan 12v koneeseen. 18# ei varmasti enää jaksa herätä m20 koneessa.

                        varmasti nuo hx50 alkuiset on päteviä, kunhan muistaa ottaa maltillisen pakopesän eikä rynnäköidä siihe isoimpaa mahollisee.

                        Comment

                        Working...
                        X
                        😀
                        🥰
                        🤢
                        😎
                        😡
                        👍
                        👎