mulla olis 2,0l m10 kone ja siihen olis tarkotus pistää solmu kylkeen,jos täältä löytyy joku joka tommosen olisi tehny,niin mitä mäntiä olette käyttäny tuossa alakerrassa,vai kestääkö vakio mahlet mitään....ja paljon on puristukset??ite aattelin 1.0-1.5bar ahtoja,ja löytyykö megascruitin(miten nyt kirj.)osaajia kyseiseen moottorin ohjaukseen,turboksi ajattelin jotain carrett to4..
Announcement
Collapse
No announcement yet.
m10 koneen turbottajat...
Collapse
X
-
Originally posted by E36-coupeMahlen takomännät..keiteleen koneesta saa halvimmalla. Mulla makso teflonpintaiset ultrakevyet takoset 196€/sarja postikuluinen. Halkaisija 90,5/lakikorkeus 39,6mm. Joudut poraamaan ylikokoon lohkon..Kestää ainakin kilon ahdot.
i3S -20
E30M3 slotcar 1:32
XKE FHC 1971
Mgb Gt -66
T6 -19
E91 -08
Comment
-
-
hae/kysy tietoa risto virtalalta suonenjoelta. miehellä firma josta löytyy tietoa projektiisi ja myös osia. lähes 1000hv mies ottanut omastaan.
http://www.virtalaracing.com/
myös laupa racingiltä löytyy tietoa ja meriittiä, heillä myös valmiita turbopakosarjoja projektiisi, ainakin jos 16v kantta käytät.
http://www.phnet.fi/public/tero.laukkanen/etusivu.htm
eli aina kannattaa kysyä häneltä joka tuollaista on aikaisemminkin tehnyt.vapareiden vapautusrintama: pro-vaparit ry/ for naturally aspirated engine union
Olen toistuvasti sanonut, että BMW:n väki on kovapintaista. Sen takia yritys on rikas ja erittäin tuottoisa. He ovat vaativia ihmisiä ja sillä tavalla he saavat työnsä tehtyä. Kuinka monta miljardööriksi yltänyttä heittopussia tiedätte? - Frank Williams-
Comment
-
-
[QUOTE=qwe]hae/kysy tietoa risto virtalalta suonenjoelta. miehellä firma josta löytyy tietoa projektiisi ja myös osia. lähes 1000hv mies ottanut omastaan.
http://www.virtalaracing.com/
Otin s-postilla yhteyttä joku viikko sitten ko. yritykseen, vaa eipä tuolta kuuluu mitään. Ei kyllä kovin yrityksen mainetta nosta, mikäli maileihin ei vastata...Tai saattaa hepulla olla niinkin iso imago, että ei tarvi...thought the block was good for 200, even 300 hp, but I never thought it would take 1000 horsepower."
Alex von Falkenhausen
Comment
-
-
[QUOTE=bmw harrastelija]Originally posted by qwehae/kysy tietoa risto virtalalta suonenjoelta. miehellä firma josta löytyy tietoa projektiisi ja myös osia. lähes 1000hv mies ottanut omastaan.
http://www.virtalaracing.com/
Otin s-postilla yhteyttä joku viikko sitten ko. yritykseen, vaa eipä tuolta kuuluu mitään. Ei kyllä kovin yrityksen mainetta nosta, mikäli maileihin ei vastata...Tai saattaa hepulla olla niinkin iso imago, että ei tarvi...
Comment
-
-
Kaverin kaveri turbotti m3;sen ja sille tuo virtala anto ohjeita ku vaan kysy.Chrysler 300c crd touring 2010
Daily driver
Chevrolet Silverado 2500HD Duramax -08
Man cave on wheels
Chevrolet Camaro -71 LS 6.0 twin turbo /4L80E
Built not bought
V8, only juice&milk come in 2 litres
Kawasaki zzr1100 fighter
Ex: E46 330xd -04, E60 545i -04, E39 528i -96, E60 530i -03, E38 740d -01, E39 530d -02, E38 750i -98, E30 325e -85 ja E32 730i -88
Comment
-
-
Originally posted by mortimerkestää kaksikin kiloa jos koneessa säädöt kohdallaan ja kunnon cooleri.
paljon nuilla männillä ois puristukset???onko tietoo..vai joutuuko vielä pudottaan??vielä semmonen et minkälaiset teholaput(kori e30) siitä pitää ottaa et saa vielä katukäyttöön auton,,onko e30 m3.sen n.230hv +20% max.teho,vai miten..ja mitä vastaamaan pitää alusta/jarrut..voimansiirto laittaa, riittääkö e30 325 kamppeet vai pitääkö neki olla m3.sta..jos joku valaisis vähän
Comment
-
-
Originally posted by TzeimiTere. Löytys M10 kansi isoilla venttiileillä. Kantta muutettu niin että S14 läpät käy suoraan. tehty penkissä, imukanavien kulmaa muutettu. Jyrkkä vaparinokka ahtonokan aihioksi. Olisko näihin mielenkiintoa?
Comment
-
Comment