mulla on m10 2,0l,,,,työn alla, tavote ottaa 300hv pihalle,onko se aivan mahoton 1.0-1,5bar ahdoilla, kannesta(vähän kulmia pyöristetty kanavista),poraus 90,5mm mahlen laki 39.6mm (tako ww) turbo ja nokka vielä auki...en tiä minkä hommais..megasquirt moottoria ohjaamaan....miltä kuulostaa..paljonko mul ois mahollista tuosta saaha tehoa ulos....pakko saaha se 280-300hv...
m10 2,0l turbo--paljon ulos???
Collapse
X
-
kaverilla penkitetty m10 koneesta 407hv am-worksilla 2bar painetta
olikohan 04/s2bg hybridi , haltec , cooleri + muuta sälää
e21 korissaG30 530e Sedan
E30 325i Cabriolet
Comment
-
Originally posted by seidltuningkaverilla penkitetty m10 koneesta 407hv am-worksilla 2bar painetta
olikohan 04/s2bg hybridi , haltec , cooleri + muuta sälää
e21 korissa
eli jos se minusta on kii niin ainaki toi 300hv pitäs näköjään olla nätisti saatavissa,no nyt tämä tehään vimpan päälle ja otetaan tuo tavote "ainaki"pihalle
Comment
-
Originally posted by TeppoMitkäs suuttimet muuten aattelit tohon istuttaa? Mulla on 380cc tuottavat mut anto ainaki toistaseks vähä liikaa menovettä,orkkis 170cc toimii paremmin...näin aluks...
mulla on yhet turbo calibran suuttimet jemmassa, mut en tiä onko ne sit liian isot,mitähän sitä vois aatella kai se sit pitäs tuohon väliin 170cc---380cc jotain kokeilla jos nuo 380cc olet jo kokeillu,ku saan ton koneen kokoon täysin niin alan sit miettiin sen puolen,cossu sierran suuttimetkaan ei varmaan kovin kauas heitä....millä olet lisäruiskut hoitanu,vai on sulla ollenkaan??pistin muuten privaaki sulle teppo...
Comment
-
kahlaa sieltä läpi, niin sieltä löytyy suutin koko taulukko.
4kpl 170cc/min suutinta riittää n 100 hv 4 pyttysessä
Comment
-
Originally posted by hill-tunhttp://www.megasquirt.info/manual/minj.htm
kahlaa sieltä läpi, niin sieltä löytyy suutin koko taulukko.
4kpl 170cc/min suutinta riittää n 100 hv 4 pyttysessä
muuten hyvä ,mut suuttimien värit...mistä ne saa selville????
Comment

Comment