miksi helvetissä se kartioreunainen levy ei ole kiinteänä siinä tikussa mikä menee kiinni tai auki sähköllä.? sekava sepostus. mutta siis kun antaa sähköä tälle lämmityslaitteen säätö venttiilille niin se tappi siellä sisällä liikkuu, mutta se levy jää jumiin ja lähtee sieltä vasta kun huudattaa rajotintavasten.?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
e36 Heater Control Valve
Collapse
X
-
Originally posted by tiina pusila View Postmiksi helvetissä se kartioreunainen levy ei ole kiinteänä siinä tikussa mikä menee kiinni tai auki sähköllä.? sekava sepostus. mutta siis kun antaa sähköä tälle lämmityslaitteen säätö venttiilille niin se tappi siellä sisällä liikkuu, mutta se levy jää jumiin ja lähtee sieltä vasta kun huudattaa rajotintavasten.?
ymmärrän kyllä toiminta periaatteen mutta voiko sen kolvata kiinni tai jotai
-
-
Mulla ois varaosiksi nuita venttiilin osia. Ilmastoidun venttiilistä.
Ja periaate on muutenki se että se vesipumpun voimalla aukeaa. Sillon ku on säätö kuumalla niin heiluu ns vapaasti ja säätö kylmällä niin magneetti painaa sen kiinni!Last edited by Kissvesala; 26-01-2014, 16:05.Vikakoodinluku, Livedata, Koodaus, Päivitykset, Retrofitit, Tehonlisäykset AJ Performance optimoinneilla. Virallinen XHP vaihteistosoftien jälleenmyynti
Kissvesala.fi
Priva tai o443424479
Comment
-
-
Originally posted by Kissvesala View PostMulla ois varaosiksi nuita venttiilin osia. Ilmastoidun venttiilistä.
Ja periaate on muutenki se että se vesipumpun voimalla aukeaa. Sillon ku on säätö kuumalla niin heiluu ns vapaasti ja säätö kylmällä niin magneetti painaa sen kiinni!
Comment
-
-
Originally posted by tiina pusila View Postniin mä vähän meinasinkin että paineella pitäs aueta muttei se aukee muutakun kikkailee rajotinta vasten eikä yleensä kerran jälkeen ees aukee... mulla ei ole luojankiitos ilmastointia, yksi huoli vähemmän...Vikakoodinluku, Livedata, Koodaus, Päivitykset, Retrofitit, Tehonlisäykset AJ Performance optimoinneilla. Virallinen XHP vaihteistosoftien jälleenmyynti
Kissvesala.fi
Priva tai o443424479
Comment
-
-
Originally posted by Kissvesala View PostKäytä auki ja putsaile se venttiili. Jos se ei jumita se tappi niin vika on vesipumpussa.
Comment
-
Comment