Originally posted by kaol
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Toimintasavu karkasi....
Collapse
X
-
Originally posted by escimoOriginally posted by kaolEi oo pelkoo että saisit Sonyn omat piirikaaviot... Sony on Sony!E30 325i Touring ///M-Technic II '90 diamantschwarz metallic
E28 ///M535i '87 zinnoberrot
E90 320i LCI ///M-Sport '09 saphirschwarz metallic
E36 320i Cabrio ///M-Sport '98
½ E46 316ti Compact ///M-Sport '04 imolarot2
½ E36 ///M3 '93 individual veilchenblau metallic w/ nappa flieder dunkel
½ G20 320d xDrive mineralweiss metallic w/ vernasca cognac
Muut talouden vehkeet: Fendt, retromopedeja, pihatyökoneita, käsityökaluja
Ex: E46 330i ///M-Sport II '02, E39 528i Touring '98, E21 318i '81, E28 ///M535i '86, E28 518i '86, E30 316 '84, muun merkkiset
Vikakoodien lukua ja diagnosointia (E-F-G sarjat), koodaukset, myös E30, E31, E32, E34, E36, yht.otot yksityisviestillä.
Comment
-
-
Lainaanpa topickia.
Kävi näin: Viime syksynä kun otin subin johtoa irti kotelosta niin olikin jääny virrat päälle autoon ja johto otti tietenkin jostain auton runkoon kiinni.
Soitin toimi tämän jälkeen siten että kuului jotain ihme särinää musiikin seasta, kunnes seuraavana päivänä ei kuulunu enää mitään. Muuten kaikki toimii soittimessa. Viittaisko tämäkin ton pääteasteen palamiseen? Soitin on pioneerin ja oon kuullu että niistä palaa jotain helposti?
Ja lisäänpä vielä että soittimeen oli kytketty vahvistin ja siitäkään ei ole varmaa tietoa toimiiko, kun oli toinen soitin ja uusi vahvistin postissa tulossa niin en tarkemmin tutkinut.
Eli jos joku tietää voiko korjata ja miten tai edes mikä paskana noiden tietojen perusteella?E61 525xda -08
Comment
-
-
Originally posted by Purtsi123 View PostLainaanpa topickia.
Kävi näin: Viime syksynä kun otin subin johtoa irti kotelosta niin olikin jääny virrat päälle autoon ja johto otti tietenkin jostain auton runkoon kiinni.
Soitin toimi tämän jälkeen siten että kuului jotain ihme särinää musiikin seasta, kunnes seuraavana päivänä ei kuulunu enää mitään. Muuten kaikki toimii soittimessa. Viittaisko tämäkin ton pääteasteen palamiseen? Soitin on pioneerin ja oon kuullu että niistä palaa jotain helposti?
Ja lisäänpä vielä että soittimeen oli kytketty vahvistin ja siitäkään ei ole varmaa tietoa toimiiko, kun oli toinen soitin ja uusi vahvistin postissa tulossa niin en tarkemmin tutkinut.
Eli jos joku tietää voiko korjata ja miten tai edes mikä paskana noiden tietojen perusteella?
"Mun ei tartte ku tervehtiä noita varpusia, niin ne luulee olevansa puoliksi kihloissa mun kanssa"
Comment
-
-
Mulla paloi pioneerin mp3 soittimesta pääteaste eikä toiminut enää soitin. Revin sitten kokonaan sen pääteasteen pois niin toimi muuten paitsi vahvistimien heräte lähtö mykkä. Eli vahvistimia joutu ohjaan erillisellä kytkimellä mutta muuten kyllä pelitti sitten normaalisti...
Mut siis tietenkään kaiutinlähdöt ei toimi mutta eikait niitä tarvitsekaan.TEAM "Peli Menetetty"
Nyt:
E30 325i bagged m20b28 stroker cabriolet
E30 320i 2d m20b27 tic project
E38 728ia
E46 316i sedan
Ex:
3xE39 4xE36 1xE34 3xE30 4xE21
Comment
-
-
Originally posted by aStr0n View PostKiitoksia linkistä. Pitääpä katsoa onko apua.
E61 525xda -08
Comment
-
-
Hetkinen. Mites tuo maafolio vaikuttaa ihan normi kaiutin lähtöihin kun niistäkään ei kuulu mitään?
Tuntuis tyhmältä että jos tinaan rca:n maadotuksen soittimen runkoon(niinkuin neuvotaan jos maafolio on palanut), että se vaikuttais mitenkään noihin normi kaiutin lähtöihin?
Ettei sitten perhana ois pääteaste kärynny mankasta.:think
Muuten. Voiko viallinen vahvistin hajottaa soittimen jos sen kytkee siihen? Tuli vaan mieleen että uskallanko kokeilla tuota vanhaa vahvistinta, että toimiiko se, kun oli paikallaan tässä samassa äksidentissä. Eikä oo varmuuttta kävikö sillekkin jotain.E61 525xda -08
Comment
-
Comment