Originally posted by FuriaN
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Soittimen vaihto e46
Collapse
X
-
Last edited by Kissvesala; 15-11-2013, 22:06.Vikakoodinluku, Livedata, Koodaus, Päivitykset, Retrofitit, Tehonlisäykset AJ Performance optimoinneilla. Virallinen XHP vaihteistosoftien jälleenmyynti
Kissvesala.fi
Priva tai o443424479
-
-
Originally posted by Kissvesala View PostEi löydy isoliitintä valmiiksi. Mulla ois yks adapteri ylimääräisenä.. Lisäksi tarvit din kehikon. Rattinapeille tarvit erillisen johtoadapterin mikäli semmoset löytyy ja haluat että ne toimii jatkossakin. Ja löytyis myös alkuperäinen cd soitin joka toista. Mp3 levyjä. Säilyy hillitty ulkonäkö.
Comment
-
-
Originally posted by KalmanKalpea View PostTuota tietoa itekkin kyselin aiemmin jotta saako pelaamaan h&k sarjan "normi" soittimen kanssa van ei kukaan vastannut ainakaan. dynavin yms viritelmiä itse katsellut myös mutta useat sanoneet äänenlaadun olevan paljon huonompi. :think
no ostin piuhat ja kokellaa.. sanoivat että katsoo vain että heräte piuhat kohtaavat sarjoissa
Comment
-
-
Oon yhen asennuksen tehny missä oli harmannin vehkeet ja dsp ja hyvinhän ne pelittää ku vaan oikeanlaiset piuhat on. Autostudiolta aikonaan tilasin.Vikakoodinluku, Livedata, Koodaus, Päivitykset, Retrofitit, Tehonlisäykset AJ Performance optimoinneilla. Virallinen XHP vaihteistosoftien jälleenmyynti
Kissvesala.fi
Priva tai o443424479
Comment
-
-
Originally posted by KalmanKalpea View PostTuota tietoa itekkin kyselin aiemmin jotta saako pelaamaan h&k sarjan "normi" soittimen kanssa van ei kukaan vastannut ainakaan. dynavin yms viritelmiä itse katsellut myös mutta useat sanoneet äänenlaadun olevan paljon huonompi. :think
Comment
-
-
Originally posted by tomiboy View Postnonii asennettu 15€ autostudio piuhasarjan kanssa uusi tarvike soitin. ja harma ja kardon setillä ja vahvarilla. kaikki pelaa täydellisesti =)
Comment
-
-
Ilmeisesti se on luovuttava orginaalista lookista ja vaihdettava BMW business radio pois, että saa bluetooth:n käyttöön :think
Ominaisuuksiltaan ja ulkonäöltään oikeastaan Kenwoodin KDC-BT92SD miellyttää silmää. Saanko tuon kanssa toimimaan myös ratin ohjaimet? Jos saa niin minkälaisen sovittimen ja asennus kitin tarvitsen ebaystä tuohon?
Autona farkku 320D -01.
Comment
-
-
Originally posted by Päärynä View PostIlmeisesti se on luovuttava orginaalista lookista ja vaihdettava BMW business radio pois, että saa bluetooth:n käyttöön :think
Ominaisuuksiltaan ja ulkonäöltään oikeastaan Kenwoodin KDC-BT92SD miellyttää silmää. Saanko tuon kanssa toimimaan myös ratin ohjaimet? Jos saa niin minkälaisen sovittimen ja asennus kitin tarvitsen ebaystä tuohon?
Autona farkku 320D -01.Vikakoodinluku, Livedata, Koodaus, Päivitykset, Retrofitit, Tehonlisäykset AJ Performance optimoinneilla. Virallinen XHP vaihteistosoftien jälleenmyynti
Kissvesala.fi
Priva tai o443424479
Comment
-
Comment