Eli e30 bimmeri ois hankinnassa ja pitäs hieman saada tietoa sen takakontista. Jos joku viitsisi hieman mittailla että kuinka korkea kontti on matalimmalta kohdalta (kontin perään meinaan) ja leveys kiinnostaisi kanssa. Tiedoista olisi paljon hyötyä sillä saisi tietää että mahtuuko tän hetkinen subi boxini sinne, ettei tarvitsisi uutta kotela rueta tekemään.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
e30 kontista
Collapse
X
-
Originally posted by seidltuningeikös tossa lue hankinnassa??
oisko ollu korkeus n.40cm
ja tolppien kohdalta kapein olik jotaa 90cmMB W204 C320 CDI
Kawasaki Ninja ZX-7R
Comment
-
-
koikka
Comment
-
se on muistaakseni 39cm maton kanssa
E36 316 Touring -98 aka "pappa"
E21 315 -84 "burn1s edition"
Ex: E36 325i -91
Ex: E30 318is -91 Alpinweiß II
Ex: E30 316 -87
Comment
-
-
Originally posted by Nokkisno itselläni on e30 cabriolet ja olen juuri rakentamassa boxia ja leveydeksi sain 1m en tiedä onko se sit kapeempi noissa kova kattosissa mut mun boxi on l/k/s 100x28.5x25 ei ole mitään apua mut ilmotin nyt kuiteski// If you gonna touch ma car, I'm gonna fuck yer dog //
Comment
-
-
Originally posted by Rudenorthjep mutta kun 15" subbaria ei voi oikein hirveen pieneen koteloon tehdä... tahtoo se itse kalvokin olla suhteellisen korkea ja kotelo on tehty vielä 2.8cm paksusta levyistä
Muutenkin lasikuitua hyötykäyttämällä voit tehdä vaikka minkälaisia koteloita, ei niiden tarvitse aina olla niitä mdf:stä sahattuja laatikoita harmaalla kankaalla päällystettyinä vaikka onhan nekin tyyllikkään näköisiä kun on hyvin kiinnitetty ja asennettu.
Comment
-
Comment