Eli olen tuohon bemariin laittamassa tuolle spl dynamics pro 12d4:lle 2x720w jatkuvaa tehoa antavan vahvistimen.Eli minkä paksuinen virtakaapeli ois hyvä?Ite vähän aattelin että 35 vois olla,mutta pitää nyt kysyä.Ja sitten monenko ampeerin pääsulake?
Kuinka paksu virtakaapeli?
Collapse
X
-
Tuolla on hyviä laskenta ohjelmia...E270 CDI, Oldsmobile Delta 88 350cid.
Ex E39 530D, Ex. E36 325 TDS Touringhttp://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=21868
X määrä mielenhäiriöitä...
-
-
Originally posted by TpoEikös tuon pääsulakkeen tehtävä ole suojata virtakaapelia?Ja aina mieluummin pieni kuin liian suuri sulake.Kokeilemalla se selviää...
Comment
-
-
Jos toi pääte antaa muka ton verran oikeesti ulos niin mä lopetan koko hifi-harrastuksen... :shock: :shock: :shock:
Siis saksassahan valmistajat tuppaa aina mainostamaan ainoastaan piikkitehoja eikä rms:ää... Ja jos tohon 200€ hintaan saa päätteen mikä potkii 1,5kW jatkuvaa niin mä otan niitä neljä heti! :shock:--
th
Comment
-
-
Originally posted by thJos toi pääte antaa muka ton verran oikeesti ulos niin mä lopetan koko hifi-harrastuksen... :shock: :shock: :shock:
Siis saksassahan valmistajat tuppaa aina mainostamaan ainoastaan piikkitehoja eikä rms:ää... Ja jos tohon 200€ hintaan saa päätteen mikä potkii 1,5kW jatkuvaa niin mä otan niitä neljä heti! :shock:
Joku oli myymässä noita 150 euroa kpl kai myynti foorumissa. Jos joku on ostanut noita, niin kertokaa kokemuksista...
Comment
-
-
eihän noi tehokasta vahvaria ole edes tehty, mutta kyllä kai tuo pukkaa sen 4*75w tai 2*200w niin alkaa oleen todelliset tehot puheessa...
En ite ainakaan ostais kun samalla rahalla saa paremman käytetyn suomesta... miks aina pitää olla uutta???E30 325i Touring -89
E30 325i touring -88 m50tbo
G20 330e M-Sport -20
Comment
-
-
Originally posted by IvvNOriginally posted by thJos toi pääte antaa muka ton verran oikeesti ulos niin mä lopetan koko hifi-harrastuksen... :shock: :shock: :shock:
Siis saksassahan valmistajat tuppaa aina mainostamaan ainoastaan piikkitehoja eikä rms:ää... Ja jos tohon 200€ hintaan saa päätteen mikä potkii 1,5kW jatkuvaa niin mä otan niitä neljä heti! :shock:
Joku oli myymässä noita 150 euroa kpl kai myynti foorumissa. Jos joku on ostanut noita, niin kertokaa kokemuksista...
Innolla odotan että näkee kuinka paljon valot vilkkuu omassa autossa kun saa päätteet kiinni (yht 2,6kW RMS) ja Optima Yellowtopin lisäks (tostaiseksi) vain kaksi 1F konkkaa....
Niin ja jos jäi epäselväksi niin en mä nyt kuitenkaan välttämättä noita parinsadan euron päätteitä oo ostamassa... :oops: :wink:--
th
Comment
-
-
sillä sulakkeen koolla ei oo paljonkaan merkitystä kuhan on tarpeeks iso, tommonen 150A sulakekkin palaa heittämällä jos sen kautta akku vedetään suoraan maihin.E34 525i Touring -96 "Iris"
E39 540ia Touring individual -97 "Lara"
E39 530da Touring -03 "Lisbeth"
E46 328ia Sedan -98 "HOI"
E61 530d Touring -04
ex. E39 520ia Touring -98
ex. E28 524td -86 "sponsored by... Oma"
ex. E30 320i -82/86 "scitso edition"
ex. E28 520i -82
Comment
-
-
Originally posted by Scitsosillä sulakkeen koolla ei oo paljonkaan merkitystä kuhan on tarpeeks iso, tommonen 150A sulakekkin palaa heittämällä jos sen kautta akku vedetään suoraan maihin.
Ei kannata laittaa liian suurta...Kokeilemalla se selviää...
Comment
-
Comment